fyffes Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 ... sÄ lÀnge det varar! AlltsÄ, har sökt mig hit efter mer eller mindre tips av en annan forumsanvÀndare frÀmst i studiesyfte och för att diskutera sÄnt som jag redan har koll pÄ. Tycker förövrigt att forum Àn sÄ lÀnge har hÄllt hög klass och trevlig stÀmning!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 vÀlkommen fyffes / sÀger en chiquita
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 vÀlkommen fyffes / sÀger en chiquita Ey. Det var jag som skulle vara Banana.
fyffes Postat 2 april 2005 TrÄdstartare Postat 2 april 2005 Uttalet lÀmnar jag till er, men sjÀlv sÀger jag inte "Fajvs"...
Twilight_Zound Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Tjena... En Kalmarit till đ nice... För snart köra en IRL Kalmar
Hemluth Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Ăr "Studiosyfte" i rubriken nĂ„gon sorts vits, eller menar du "studiesyfte", som du skrivit i meddelandet?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 VÀlkommen! Men din Avatar Àr fusk!
android Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Hejhej! Ănnu en Kalmarbo? Trevligt! đ DĂ„ Ă€r vi vĂ€l 4 dĂ„, om jag nu inte missat nĂ„n...? VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.