k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Huset hade varit grymt som studio, men det var i för dåligt skick för att jag skulle kunna fixa det utan hjälp. Dessutom så skulle det vara på tok för dyrt att hålla det varmt om vintrarna med.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Kul! Nu fick jag vara med att skapa lite reklam med. Eller lite samhällsinfo snarare. Jag ska köra en kameraman med kamera på min cykel så att de kan få mjuka kameraåkningar när de filmar. 🙂
slejnard Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Hupp! Då har man gjort en mix i telefunkentävlingen. Vill hemskt gärna ha en sån mick såatteeeeeeeeeeeeeeee kika gärna in och rösta! 😄 https://www.indabamusic.com/opportunities/telefunken-multitrack-sessions-live-mixing-contest-11-jessica-childress-slow-down/my-submissions/a81ade1e-338b-11e4-9433-22000b3584c3
slejnard Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Börjar närma mig nåt slags resultat... Ska väl fixa till den där otajta felspelargitarren till höger... och sången, men annars? Refrängen kändes nästan lite motown, så jag fick byta trumset till ett som hette nåt med det. Det är nåt som inte låter bra, men jag kan inte sätta fingret på det. Your browser does not support the HTML5 audio tag Riktigt bra låt som bara den! Är ljudbilden överlag för skarp? Några instrument typ nån av gitarrerna kan vara muddigare...å även high-hat. Bra lirat å sjunget!!!!
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 hmmm Antingen så har mina polare stort förtroende för mig eller så ser de mig som fullkomligt chanslös när det handlar om fruntimmer. De vill skicka hit sina flickvänner på en massa olika ärenden hela tiden... 😲
Neosus Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 hmmm Antingen så har mina polare stort förtroende för mig eller så ser de mig som fullkomligt chanslös när det handlar om fruntimmer. De vill skicka hit sina flickvänner på en massa olika ärenden hela tiden... 😲 Du kan ju skicka dom vidare till mig sen... såatte. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Hehe! Två av dem kan få stanna här. De som är under tjugofem kan jag skicka vidare. Men bara om ni står för frakten. 😐
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Fick vänta på min preamp tills i morgon, så nu ska jag lägga mig och sova så att det blir imorgon fortare... natti natt!
Zakyath Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Jo, det fungerar bra. Tar det på företaget. Bara att skicka Ruffel & Båg AB Lureristigen 66 Nockeby 132 45
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Inte jag! 😮 min sambo är bäst! 🥰 ?!
slejnard Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 ?! Behöver alltså inga fruntimmer hemskickade ☺️
Overkill Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Nu har jag spelat in en snutt. Lär bli som vanligt att jag inte gör klart skiten, så ni får höra det i den form det lär förbli. 😎 Your browser does not support the HTML5 audio tag
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Haha! Trodde att du menade sambo på engelska. Dags att läsa en svensk bok vid nästa bokbyte. Har snöat in lite på engelska författare nu igen.
slejnard Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 iPhone:ar. Får lyssna imorn! Haha! Trodde att du menade sambo på engelska. Dags att läsa en svensk bok vid nästa bokbyte. Har snöat in lite på engelska författare nu igen. 😄
Zakyath Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Nu har jag spelat in en snutt. Lär bli som vanligt att jag inte gör klart skiten, så ni får höra det i den form det lär förbli. 😎 Your browser does not support the HTML5 audio tag låter mysigt, men behövs fler partier 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Låter filmiskt; Överdöd. Är lite för trött för att komma med än bättre kommentar. Men den skulle passa som stämningsmusik om du inte orkar lägga text och melodi på den.
Overkill Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 låter mysigt, men behövs fler partier 😑 Det är mitt eviga problem (förutom lathet).
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Jo, det fungerar bra. Tar det på företaget. Bara att skicka Ruffel & Båg AB Lureristigen 66 Nockeby 132 45 OK Skickar två i morgon då.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 nu kolla nyheter sedan gå ur med hunderan (orkar inte rätta) sedan sova... natti nu!
Zakyath Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 nuu har jag en stabil låtidé till festivalen! text och lite melodier, sen arrangera ihop skiten så är det klart! heja!
D Vibe Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Gött Zak! Alltid härligt när man får genombrott i sina låtidéer.
Recommended Posts