Zakyath Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 va skönt! ska träffa kommunens nya utomhusgym vid ett badställe på onsdag ☺️
Zakyath Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 bra svenska där... ska testa ett gym som ligger vid ett badställe i kommunen ska inte ta en baddejt med nya gymmet 😊
Pico Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 va skönt! ska träffa kommunens nya utomhusgym vid ett badställe på onsdag ☺️ Hämtar du upp Utomhusgym med bilen då eller tar ni er till badstället var för sig? 😳😛 bra svenska där... ska testa ett gym som ligger vid ett badställe i kommunen ska inte ta en baddejt med nya gymmet 😊 xD
Linus Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 Hur tar jag kål på bananflugor och småknott på effektivast sätt?
Memphis Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 (redigerat) Hur tar jag kål på bananflugor och småknott på effektivast sätt? Ta en burk och lägg i frukt eller häll i sirap , täpp över med plastfolie, gör några små hål.De kommer hitta in men inte ut. Har inte testat men läst att detta ska vara effektivt. 😄 Redigerat 4 augusti 2014 av Memphis
slejnard Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 Hur tar jag kål på bananflugor och småknott på effektivast sätt? Så här! Beprövat knep av mig själv: Ta en kaffekopp fylld till knappt hälften med vatten. Ett par matskedar äppelcidervinäger. Och några droppar yes-diskmedel. De dras som flugor till socker och diskmedlet gör att de sjunker som stenar! 😄 Rör inte om!
Linus Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Eller helt enkelt stryp dom!Är det lagligt att strypa en bananfluga? Bara så det inte räknas som överlagt mord liksom.
Micke H Postat 5 augusti 2014 Postat 5 augusti 2014 Vin äger. Är det lagligt att strypa en bananfluga? Bara så det inte räknas som överlagt mord liksom. Jag vet inte hur överlagt det skulle vara...när jag blir arg på flugor uppstår ilskan ganska spontant.
Recommended Posts