Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är du inne på det som gör att jag inte är så intresserad längre. Vi vet bara att det finns ett universum. Nya idéer, som t ex den om multiversum kommer aldrig att kunna studeras fysiskt av oss eftersom vi inte är skapta för det. Alltså kan man lansera vilka hugskott som helst, men inte är det vetenskap.

Det var ju det man förut sa om Higgs Partikel med 😛
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

man sa även samma sak om bakterier

😉
k9 (oregistrerad)
Postat

Japp alla! 😄

Ninja som funka! 😮

Gott va 🙂

Jo det fins ju goda bakterier lärde man sig senare. Så det funkade fast du blev ninjad. 😆 :lol: 😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är du inne på det som gör att jag inte är så intresserad längre. Vi vet bara att det finns ett universum. Nya idéer, som t ex den om multiversum kommer aldrig att kunna studeras fysiskt av oss eftersom vi inte är skapta för det. Alltså kan man lansera vilka hugskott som helst, men inte är det vetenskap.

Jag tror ju tvärtom att man kommer kunna studera detta bara man vill. Vetenskaplig framgång är ju att bevisa det omöjliga hela tiden.
k9 (oregistrerad)
Postat

I helvete heller.

Jo många sa just det. Det fanns ju Higgs kritiker med i vetenskapens värd som sändes för fem, sex år sedan på SVT.
k9 (oregistrerad)
Postat

Jahaja. Läggdags strax

Jaha pappa men jag måste bara först... 😐
k9 (oregistrerad)
Postat

Johooo då så är det med den saken!

Gunatt! 🙂😑

Mig också g'natt nu! 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Godmorgon! Müsli med russin och nötter och en über stor kopp kärlek nu!!

Ojobbigt att vakna när det ser ut så här ute:

1956967_531061940345964_395157002_o.jpg

pjocke (oregistrerad)
Postat

Köpt biljetter till både NOFX och Alkaline Trio... VA GOTT!

pjocke (oregistrerad)
Postat

Jå-åh!

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska ut i solen nu. Blir tydligen snö till helgen så det gäller att passa på nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.