Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Gillar också Baby Metall 😱😊😱 :ph34r: 😊

kaffe!

+1

Hehe! Rolig tråd om DJ har en konsert eller inte... 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Skumma pippis min polare köpte...

1980361_10151883583666371_1210377518_o.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Ingen aning... 😄

Varför undrar du det? Vart du sugen på en? 🙂

Postat

Haha! Ingen aning... 😄

Varför undrar du det? Vart du sugen på en? 🙂

Jag funderar på nåt husdjur. Gärna nåt man kan äta upp om man tröttnar.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Lö-panka.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag funderar på nåt husdjur. Gärna nåt man kan äta upp om man tröttnar.

😳😱😆 :lol: 😆

Kineser äter ju hundar så dem kan man ju bevisligen äta. 😐

pjocke (oregistrerad)
Postat

PT-JO!

k9 (oregistrerad)
Postat

Vissa kineser gör det alltså... inte alla.

PT-JO!

Prosit!
k9 (oregistrerad)
Postat

Så går det när man snor en PT 😑

Dags för en kopp kärlek. 🥰 :wub: 🥰

Medans jag väntar på åskan som förmodligen inte kommer hit... 😐

pjocke (oregistrerad)
Postat

Så går det när man snor en PT 😑

Snor... prosit... ja, de häng ju som ihop!

k9 (oregistrerad)
Postat

Snor... prosit... ja, de häng ju som ihop!

De va ju de ja sa ju! 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Blir inge åska här.. det solar sig i stället... 😄

pjocke (oregistrerad)
Postat

Bakom ryggen?

Postat

Håller på och läser Patti Smiths självbiografi Just Kids - heter så även på svenska. Den handlar om hennes relation med Robert Mapplethorpe i New York i slutet av sextiotalet och under 70-talet. Hon skriver på en gång poetiskt och exakt. Mycket bra!

Innan dess läste jag Ando Warhols The Philosophy of Andy Warhol som även den handlade om 70-talet. Med torr humor och mycket läsvärd den också. Finns bara på engelska, tror jag. Köpte den i Australien i somras.

En annan bok jag köpte där och som är väldigt bra är Steal like an artist - 10 Things Nobody Told Yoy about Being Creative, av Austin Kleon. Går att ladda ner som pdf:

http://kickass.to/steal-like-an-artist-10-things-nobody-told-you-about-being-creative-epub-t6848955.html

Postat (redigerat)

Läser bara deckare och böcker som man lär sej nåt av. Har tröttnat på kosmologi.

Det är inget kosmologiskt. 🙂 Kleons bok är väldigt praktiskt inriktad. Den lärde jag mig en hel del av.

Smiths och Warhols böcker är intressanta om man är nyfiken på musik- och konstscenen i slutet av 60- och under 70-talet i New York och USA. Woodstock finns med i Smiths bok.

Redigerat av Algotezza
Postat

Det är inget kosmologiskt. 🙂 Kleons bok är väldigt praktiskt inriktad. Den lärde jag mig en hel del av.

Menar att jag har tröttnat på kosmologi. Förut har jag läst allt jag kommit över i årtionden. Dom nya rönen tycker jag inte verkar va annat än tämligen skumma gissningar. Är något öht vetenskap om man aldrig kommer att kunna studera "teorierna" fysiskt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.