Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Bra då kan jag tala om att jag noterat det. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Ok! Då avnoterar jag det och mins inte längre att Sniglis hade något och förtälja alls. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu känner jag mig så opigg att jag måste göra mig otrött genom att vara ovaken några timmar.

G´natt!

Postat

Fredagsmorgon! 🙂 Har redan druckit kallt silverte utan mjölk!

Postat (redigerat)

Ska bygga egna Trum-samplingsbibliotek idag! Ett jazz-set och ett mer processerat rock-kit. Ska bli sjukt intressant! 😮

Redigerat av Naymari
k9 (oregistrerad)
Postat

Fredagsmorgon! 🙂 Har redan druckit kallt silverte utan mjölk!

😳😕⚠️ ⚠️ ⚠️ 🤪

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu en kopp kärlek och ett äpple. Sedan bli klar med effektiviseringen av arbetsytan i studion. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska nog lura hit lite andra musiker så att jag kan testa utrustningen lite på dem. Den enda prylen jag är van vid är ju preampen och alla SM57:or .

Resten är helt ny utrustning för mig. Har ju knappt spelat in något på 4-5 år hu, insåg jag just. Två bränder och en ryggskada har ställt till det för mig. Kanske därför som jag haft så svårt att komma igång igen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Cereal killer?

OMG! 😱Cerealsly??? 😱

Tihi!

Postat (redigerat)

Tja mämfis! 😄

Har haft SMÄKK-möte!

Hej Slejj! 😄

Missed u 🥰

Låter kul, om jag minns rätt så är Smäck är en lokal musikfestival i din stad?

Skaru vara med och spela?

Redigerat av Memphis
Postat

Yo! 😄 Missed u two. SMÄKK är en musikförening som jag varit med och startat. Vi arrangerar spelningar lånar ut PA och tillhandahåller utrustning till viss del för band som repar. Kul men lite trögrott ibland. Nu ska vi ha musikfest i januari och Kristian Anttila kommer i december.

Kommer va förtrubadur å Kristian 😑

Postat (redigerat)

Det här var då ett svårnavigerat forum!

Men jag tror att jag kanske hittat den allra bakersta vrån iom. denna tråd?

Den bakersta, men ändå hjärtat av forumet 😑

Edith:

Älskar autokorrigering.

Redigerat av D Vibe
k9 (oregistrerad)
Postat

Hur gör du mäktige trollkarl? 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.