Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Tror jag blir sadfafdsdffsdfsfdsdsadfsafsfasfasfasfasdfsfsfsfsfdadrfyntmiyu,mj6o7rp 8eymn 3

k9 (oregistrerad)
Postat

Sluta fjärrstyra mig oh onde Pico................ 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱

Ska ta en promenad i regnet... jag har också så jävla tråkigt just nu...

Postat

Det var långare tillbakare än såare. Jue!

Jag förstod det 😉

Men man kan väl säga att det bandet inte har funnits på ganska många år.

Flight - America

Postat

Tror jag blir sadfafdsdffsdfsfdsdsadfsafsfasfasfasfasdfsfsfsfsfdadrfyntmiyu,mj6o7rp 8eymn 3

?
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag förstod det 😉

Men man kan väl säga att det bandet inte har funnits på ganska många år.

Flight - America

Ja just det ja. Tackar oh vise man med en sökfunktion som vet att användas...

?

Tror det blev en sån för mycket här... 😊 Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu chili con carnar jag i detta och går och lägger mig. Natti natt! 😐

Postat

Nej, jag frågar om det går se användarnamnet på den/de som lagt till låtar i listan... Jag har bidragit där en gång i tiden, och om låtarna jag bidragit med finns kvar i listan (eller på spottan öht) skulle någon kunna förmedla detta till mig och mitt problem skulle vara ur världen.

😛

Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify.

/Mempho el drygo

☺️

Postat

Men nuförtiden går det ju att logga in me fejjankontot såatte? Alltså me emailadress osv och inte användarnamnet.

Postat

Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify.

/Mempho el drygo

☺️

Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall.

Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till.

Postat

Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall.

Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till.

Jasså jaha. Vilket minne du har isåfall. 😄 Jag både dubbel o trippelkollade, så verkar borttaget då.

Spotify kanske ansåg att du hade för dålig musiksmak.

xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.