Pico Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Njae, menade aldrig att det var plagiat eller något, roades mer bara av att hjärnan spelade mig ett spratt och la en gitarr-räka, utan att jag (ti-fucking-hi, wait for it...) var med på noterna. Fan ett helt stim av ninjor ikväll.
Naymari Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 (redigerat) Yoooo! Pulade lite, har en idé till första versen och refrängen. Men kan inte tracka en demo nu ikväll då jag är råförkyld och låter som en död kråka, kan testa imorgon! Så här går den iaf... typ någon smörpop. 😱 Ackord över, melodi under. Cm....................Ab..................................Eb Her eyes are so blue and her smile is so bright ..................................Bb Yet there's somthing about her that just don't feel right. Cm..........................Ab................................................Eb Thogh she smile at me, though i'm the one who can see .................................Bb...............G (Med 7an som tilläggs-val) The sadness that is there in her eyes. Sen blir ackorden typ samma i refrängen, fast dominanten ligger med hela tiden. Melodin får bli en cliffhanger så länge tills jag kan sjunga den 😑 Redigerat 13 mars 2014 av Naymari
Zakyath Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 ska bli kul å höra! detta får vi göra oftare. mer eller mindre utvecklade versioner av samma text
slejnard Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Tycker jag åxå! 😮 hakar på i höst med samarbete när vi skaffat bredband 😑
Naymari Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jo. 😑 Nu ska jag åter till att bygga hemsida. Är detta snyggt som en header/logga? 😮 Gjort den själv!
SadamJR Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jo. 😑 Nu ska jag åter till att bygga hemsida. Är detta snyggt som en header/logga? 😮 Gjort den själv! Jo, men lite average kanske, men det kanske å andra sidan är bra. Vem är anton wernberg?
Naymari Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jo, men lite average kanske, men det kanske å andra sidan är bra. Vem är anton wernberg? Ja, eftersom jag gjorde den själv kunde jag inte göra allt för mycket avancerat. Mätarna fick räcka tyckte jag. Om ingen påpekar det som att jag är helt ute och cyklar. Inte säker på typsnittet dock. Den typen vet jag inte vem det är 😕
D Vibe Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jag skulle se till att ditt namn och texten under går lika långt ut på kanten... Nu tror jag jag ska svälja nån film innan läggdags. Cya 🙂
Naymari Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jag skulle se till att ditt namn och texten under går lika långt ut på kanten... Nu tror jag jag ska svälja nån film innan läggdags. Cya 🙂 Perfekt! Ska kolla på detta. 😑
Zakyath Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 music producer bör vara särskrivet! distar det i mitten? 😠
SadamJR Postat 13 mars 2014 Postat 13 mars 2014 Jag skulle se till att ditt namn och texten under går lika långt ut på kanten... Nu tror jag jag ska svälja nån film innan läggdags. Cya 🙂 Är det du på din avatar?
Zakyath Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 http://www.thomann.de/se/gibson_57classic.htm bara jag eller låter dessa sjukt bra?
Naymari Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 music producer bör vara särskrivet! distar det i mitten? 😠 😮 😠
k9 (oregistrerad) Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Och om det behövs en spydig text......... 😉😛😆😎
k9 (oregistrerad) Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 (redigerat) Jo. 😑 Nu ska jag åter till att bygga hemsida. Är detta snyggt som en header/logga? 😮 Gjort den själv! Anton Wernberg kunde nog vara skrivet med lite större bokstäver. Kanske att A;et och W;et kunde vara lite större än de övriga bokstäverna i respektive namn. Det distar inte där. Mätaren har tre röda sträck. Vid det andra sträcket så blir det lite värre. Vid tredje så klipper det.. men eftersom db är en logaritmisk skala så är det ingen vara med ett rött sträck. ☺️ Redigerat 14 mars 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Yoooo! Pulade lite, har en idé till första versen och refrängen. Men kan inte tracka en demo nu ikväll då jag är råförkyld och låter som en död kråka, kan testa imorgon! Så här går den iaf... typ någon smörpop. 😱 Ackord över, melodi under. Cm....................Ab..................................Eb Her eyes are so blue and her smile is so bright ..................................Bb Yet there's somthing about her that just don't feel right. Cm..........................Ab................................................Eb Thogh she smile at me, though i'm the one who can see .................................Bb...............G (Med 7an som tilläggs-val) The sadness that is there in her eyes. Sen blir ackorden typ samma i refrängen, fast dominanten ligger med hela tiden. Melodin får bli en cliffhanger så länge tills jag kan sjunga den 😑 Spännande!
pjocke (oregistrerad) Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Anton Wernberg kunde nog vara skrivet med lite större bokstäver. Kanske att A;et och W;et kunde vara lite större än de övriga bokstäverna i respektive namn. Jag är av åsikten att A och W inte ska vara större än de andra, men att namnet ska linjera i ovankant med den högsta mätaren, och att bylinen under ska linjera med mätaren i underkant samt namnet i vänsterkant.
k9 (oregistrerad) Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 http://www.thomann.d...n_57classic.htm bara jag eller låter dessa sjukt bra? Jag gillade ljudet också. Men man undrar ju vilken typ av gitarr de testad dem på... 😕
k9 (oregistrerad) Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Jag är av åsikten att A och W inte ska vara större än de andra, men att namnet ska linjera i ovankant med den högsta mätaren, och att bylinen under ska linjera med mätaren i underkant samt namnet i vänsterkant. Du har rätt där. Dålig idé av mig.. 😑
Neosus Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Anton Wernberg kunde nog vara skrivet med lite större bokstäver. Kanske att A;et och W;et kunde vara lite större än de övriga bokstäverna i respektive namn. Det distar inte där. Mätaren har tre röda sträck. Vid det andra sträcket så blir det lite värre. Vid tredje så klipper det.. men eftersom db är en logaritmisk skala så är det ingen vara med ett rött sträck. ☺️ Och att A:t och W:t är i höjd med första röda pluppen. Jag är av åsikten att A och W inte ska vara större än de andra, men att namnet ska linjera i ovankant med den högsta mätaren, och att bylinen under ska linjera med mätaren i underkant samt namnet i vänsterkant. Exakt så ja!
Recommended Posts