Jump to content
Annons

Musikaliskt Samarbete


Peterwashere

Recommended Posts

Tja, söker dig som kan lägga bas och trummor på denna låt, analogt eller i program spelar ingen roll.

http://www.youtube.com/watch?v=xjRrfdt3LLQ&feature=youtu.be

Skriv här på pm eller via youtube och berätta vem du är och hur du jobbar samt något att lyssna till, befinner du dig i Stockholm är det bra om inte spelar det ingen roll då nätet gör sitt.

Mvh

Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Jag gör en hel del projekt med pålägg på andras låtar. Jag gör det dock inte gratis... Du kan säkert träffa någon här på forumet som gör det av endast ren och skär glädje, men då detta är mitt jobb så tar jag tar en liten slant. Kolla in min hemsida och skicka ett mail om du är intresserad. Skön låt iaf!

Lycka till!

Mvh CJ

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag gör en hel del projekt med pålägg på andras låtar. Jag gör det dock inte gratis... Du kan säkert träffa någon här på forumet som gör det av endast ren och skär glädje, men då detta är mitt jobb så tar jag tar en liten slant. Kolla in min hemsida och skicka ett mail om du är intresserad. Skön låt iaf!

Lycka till!

Mvh CJ

Tack, för svar och kul att du gillar låten, jag avbockar erbjudandet men vetenskap om att jag ordnat upp de med påläggen. Hare Fint och Studioforum är grymt!
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...