Jump to content
Annons

Lägre volym vid export än import


NutCase

Recommended Posts

Annons

Glöm det. Med de här larviga och onödiga kommentarerna man får här från Die Hard och Demonproducenten så är det ingen idé att fråga. "Forumveteraner" får väl härja hur dom vill.

Tack till er som försöker på ett seriöst sätt att hjälpa andra, men jag tappade lusten. Trodde detta var ett seriöst forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm det. Med de här larviga och onödiga kommentarerna man får här från Die Hard och Demonproducenten så är det ingen idé att fråga. "Forumveteraner" får väl härja hur dom vill.

Tack till er som försöker på ett seriöst sätt att hjälpa andra, men jag tappade lusten. Trodde detta var ett seriöst forum.

Du är inte ensam om att få löjliga svar, men det finns andra som gärna hjälper till. Jag skulle också rekommendera att ta en skärmdump som everlastingrecords sa, så bör du kunna få hjälp. 🙂

Redigerat av Gerterface
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Glöm det. Med de här larviga och onödiga kommentarerna man får här från Die Hard och Demonproducenten så är det ingen idé att fråga.

skulle kanske svarat nåt sånt här istället?

https://www.studio.se/index.php/topic/103576-cubase-7-demo-usb-dongle/?do=findComment&comment=1514114

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...