Matthew L Postat 26 mars 2005 Postat 26 mars 2005 Hej pĂ„ er! Har tjyvkikat en del pĂ„ detta forum och det verkar som en trevlig rastplats frĂ„n övriga saker man kan göra vid en dator. Har nu Ă€ntligen fĂ„tt de berömda tummarna ut frĂ„n dĂ€r de inte hör hemma och skaffat mig ett konto. Hoppas man kommer trivas!! đ
hegobald Postat 26 mars 2005 Postat 26 mars 2005 Japp.. VÀlkommen hit! Gillar du musik pÄ det ena eller andra sÀttet sÄ kommer du att trivas hÀr..
Per_a_55 Postat 27 mars 2005 Postat 27 mars 2005 VÀlkommen (Àntligen som Àr nyare Àn vad jag Àr sÄ att jag fÄr sÀga vÀlkommen!!!)
flintan Postat 27 mars 2005 Postat 27 mars 2005 (redigerat) VlkmeÀmon! Tttia man kan ktasa om bostnkÀvera hrsmhuseolt och det gÄr att lsÀa ÀdnÄ, braa man blhÄeler fsörta och stisa btksaeovn. Celoors! Redigerat 27 mars 2005 av flintan
Lundin Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Hej baberiba đ [Ă„fftĂ„ppic] đ ..mĂ€rker att jag Ă€r trött nĂ€r jag skrattar hejdlöst Ă„t ett sĂ„ simpelt svar... det ser sjukt roligt ut tycker min trötta hjĂ€rna... g'natt [Ă€nd Ă„fftoppic]
lavrell Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Hej baberiba đ [Ă„fftĂ„ppic] đ ..mĂ€rker att jag Ă€r trött nĂ€r jag skrattar hejdlöst Ă„t ett sĂ„ simpelt svar... det ser sjukt roligt ut tycker min trötta hjĂ€rna... g'natt [Ă€nd Ă„fftoppic] Du Ă€r jĂ€ttetrött đ lĂ€gg dig bums! đđ
Signert Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 (redigerat) Har nu Ă€ntligen fĂ„tt de berömda tummarna ut frĂ„n dĂ€r de inte hör hemma och skaffat mig ett konto. VĂ€lkommen! Du tvĂ€ttade vĂ€l hĂ€nderna innan du tog pĂ„ tangentbordet? đ Redigerat 6 april 2005 av Signert
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.