Jump to content
Annons

Sammarbetspartner sökes (bra på att göra melodier enda kravet!, house/Electro)


Paulaner

Recommended Posts

Jag söker någon som sitter på eller är bra på att göra bra melodier. Musikstilen är progressive house, Electro house eller liknande. Det spelar ingen roll ifall du är nybörjare eller hållt på i flera år, så länge du kan göra bra melodier är jag intresserad. Själva skapandet, mixning effekter, ljud osv är jag bra på, så den biten kan jag fixa om du inte är så duktig på det. Jag är dock mindre vass på att komma på bra melodislingor och det är där jag känner att jag skulle behöva en partner som hjälper till med inspirationen. Notera dock att vi gör låten tillsammans! Du får gärna ha en färdig melodislinga men inte en färdig låt som du bara vill ha gratis mixad. Själva arbetet skulle kunna göras via dropbox eller liknande molntjänst där vi skickar och ändrar projektet. Så om någon är intresserad så skriv det och bifoga gärna ett melodiexempel:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan absolut skriva låtar! Men jag har kreativitetsbrist och vill ha bra melodier som sticker ut lite i mängden. Varför skulle det vara fel att dela kreativitet med nån annan? Två huvuden är bättre än ett. Mitt syfte är verkligen inte att låta nån annan producera låten! Det ända jag söker är någon som är bra på att göra melodier man kan utgå ifrån och sen tillsammans jobba vidare på. Det kan ju vara allt ifrån en person som kört fasst å vill komma vidare, en nybörjare som inte är tillräckligt duktig på att få det att låta bra, någon som är bra på att göra melodier men sämre på låtuppbyggnad etc. Du kan ha hur bra melodier som helst men har man problem med resterande delar blir ju låten inget vidare, att så slå sig ihop är väl därför bara positivt?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...