Sonefors Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 (redigerat) * Fredrik Sonefors * 19 Är * Huvud instrument: Piano * Tillbringar ca 80 timmar i studion i veckan * Har nybyggd hemstudio pÄ 10 kvadrat * Influenser frÄn, Linkin park, Orange Blue, Peter Cetera m.fl * KÀnner att jag behöver en kompanjon... * Satsar pÄ: Skivkontrakt, driva egen studio.... * Bor i BollnÀs i GÀvleborgs lÀn... * HÄrdvara: Yammaha M1, Jv-1080, E-mu 1820, mxl 992, Tannoy(Àldre mod).. * Mjukvara FrÄn: Waves, TC, Antares,The Real Guitar, Cubase SX, Edirol Orc, Stenberg m.fl.... Har tusen och Äter tusen ideer...HÄller pÄ med nytt "album". Kommer i Sommar... Spelat piano och sjungit sen jag var 4..... Gjort "Studio musik" i ca 2,5 Är..... Redigerat 23 mars 2005 av Sonefors
The Mr Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 VÀlkommen. I bollnÀs har ni ju en schysst folkhögskola för musik, med inriktning mot jazz iofs.
lavrell Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 VĂ€lkommen! Hoppas det löser sig med lyssningen đ
Fredster Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Sonefors sa: * Tillbringar ca 80 timmar i studion i veckan Helveeeeete!!!! 80 timmar? 11.5 timmar per dag, det Ă€r starkt jobbat, jag gissar att du Ă€r singel đ VĂ€lkommen ska du vara i alla fall.
lavrell Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Fredster sa: Helveeeeete!!!! 80 timmar? 11.5 timmar per dag, det Ă€r starkt jobbat, jag gissar att du Ă€r singel đ VĂ€lkommen ska du vara i alla fall. haha đ
robc Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 willkommen ! ****************************** tyck gÀrna till om mitt senaste alster: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232
Sonefors Postat 23 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 23 mars 2005 (redigerat) HĂ€rligt vĂ€lkommnande =)..... nej, inte singel...stabilt sen 2 Ă„r tbx =) Sastar stenhĂ„rt pĂ„ att sitta mycket... Har mycket att lĂ€ra sĂ„ det finns ingen tid att förlora..hehe Men skolan blir lite lidande đ Fast sitter Ă€ndĂ„ mest under helgerna... 80 var kanske lite överdrivet...60 iaf đ Hur mycket sitter ni dĂ„ ungefĂ€r? //Sonefors Redigerat 23 mars 2005 av Sonefors
Lundin Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 har du haft stabilt förhĂ„llande i 1,5 Ă„r, gjort studiomusik i 1,75 Ă„r och sjungit sen du var 6,5Ă„r ocksĂ„ dĂ„?..lite procent hit eller dit Ă€r inte sĂ„ viktigt bara det ser tufft ut... đČ VĂ€lkommen hit Ă€ndĂ„
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Bry dig inte om rĂ€knenissarna, vĂ€lkommen hit! đ
Sonefors Postat 24 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 mars 2005 demoniqus sa: har du haft stabilt förhĂ„llande i 1,5 Ă„r, gjort studiomusik i 1,75 Ă„r och sjungit sen du var 6,5Ă„r ocksĂ„ dĂ„?..lite procent hit eller dit Ă€r inte sĂ„ viktigt bara det ser tufft ut... đ VĂ€lkommen hit Ă€ndĂ„ Hehe, nĂ€e.. Ă€ndrade ju frĂ„n 80 till 60.... Men de andra stĂ€mmer... Men det beror vĂ€l pĂ„ ocksĂ„, Ă€r vĂ€l olika frĂ„n vecka till vecka =)... //Sonefors
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.