theunknown Postat 15 juni 2013 Postat 15 juni 2013 Hej! Jag spelade in bandet Overworld tidigare i år. De ligger för närvarande 7:a på den svenska itunes listan och 99:a i hela världen. Det är nog den störstas kommersiella framgång ett band som jag spelat in har fått vilket jag självklart tycker är jätteroligt! Vill ni så kan ni kolla in deras video till låten "My Reality" Riktigt fet faktiskt. /Micke 1
crillemannen Postat 15 juni 2013 Postat 15 juni 2013 Grattis!!! Kul att det rullar på för dig! Cool video också, eller rättare sagt bra gjord. De på 11frames är grymma.
JJRockford Postat 15 juni 2013 Postat 15 juni 2013 Har aldrig hört talas om det gänget innan, men det var ju riktigt bra. Grattis!
theunknown Postat 15 juni 2013 Trådstartare Postat 15 juni 2013 (redigerat) Grattis!!! Kul att det rullar på för dig! Cool video också, eller rättare sagt bra gjord. De på 11frames är grymma. Tack så mycket! 🙂 Ja jag blev faktiskt imponerad av videon också. Riktigt bra. Kul med några som vågar satsa och lägga lite pengar på´t 🙂 Redigerat 15 juni 2013 av theunknown
D Vibe Postat 15 juni 2013 Postat 15 juni 2013 Helt okej låt, inte min kopp te riktigt, men grattis till framgången! Vad kallas genren? Popmetal? Trodde förresten att det skulle vara en tonartshöjning i slutet 😉
theunknown Postat 16 juni 2013 Trådstartare Postat 16 juni 2013 Helt okej låt, inte min kopp te riktigt, men grattis till framgången! Vad kallas genren? Popmetal? Trodde förresten att det skulle vara en tonartshöjning i slutet 😉 Hehe jo popmetal är väl en ganska bra beskrivning. Förstår vad du menar med tonartshöjningen, men nej så kul ska vi inte ha de haha 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.