Jump to content
Annons

Ligger för 5+


lonewind

Recommended Posts

Precis när jag skulle skicka iväg mina surt förvärvade tre kronor så såg jag att det redan är avgjort! Cool låt, typ en tidig Springsteen eller nåt, men jag har hört ännu bättre från dig, men de platsar kanske inte på svensktoppen. Men du gör helt rätt i att kämpa på, för du har uppenbarligen talang. Alla medel är tillåtna, men eftersom din flickvän förbjudit dig att gå sängvägen, en av många vägar till succé, så får väl vi gamla forumkompisar stötta på bästa sätt. Om vi tycker det är bra vill säga, och om vi vill. Kör hårt!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Precis när jag skulle skicka iväg mina surt förvärvade tre kronor så såg jag att det redan är avgjort! Cool låt, typ en tidig Springsteen eller nåt, men jag har hört ännu bättre från dig, men de platsar kanske inte på svensktoppen. Men du gör helt rätt i att kämpa på, för du har uppenbarligen talang. Alla medel är tillåtna, men eftersom din flickvän förbjudit dig att gå sängvägen, en av många vägar till succé, så får väl vi gamla forumkompisar stötta på bästa sätt. Om vi tycker det är bra vill säga, och om vi vill. Kör hårt!!

Tack, det var många vänliga ord. Det värmer gott.

Tar riksjuryn ut mig till riksfinal så blir det ett nytt, och ännu (för mig) viktigare, tillfälle att kasta bort dina surt förvärvade slantar så då återkommer jag 🙂.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...