miren (oregistrerad) Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Tja! Jag har gluttat hĂ€r pĂ„ forumet nĂ„gra veckor och Ă€r impad av vilken massa duktigt folk det finns hĂ€r! Det hĂ€r Ă€r verkligen essensen av det bĂ€sta med Internet, ett sĂ„nt hĂ€r forum. Jag tror jag kanske slĂ„r rekord i att kunna minst om musikskapande hĂ€r, men om jag bara fĂ„r pilla lite mer sĂ„ ska jag nog lĂ€gga upp nĂ„gra lĂ„tar som om inte annat kan roa nĂ„n đ Sitter pĂ„ min kammare med en gammal roland D20 som jag har lyckats koppla ihop med mitt Soundblaster Live!, dĂ€r har ni min heta utrustning NĂ€men allvarligt, det Ă€r ju riktigt soft att kunna fĂ„ tips o lite feedback pĂ„ vad man sitter o knĂ„par ihop, jag ska försöka lĂ„ta bli de dĂ€r allra dummaste frĂ„gorna som "Hur spelar man piano"!
lavrell Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 VÀlkommen! Det Àr inte utrustning som skapar lÄtarna utan kreativiteten Hoppas du lÀr dig mycket hÀr =) /Micke
osiris Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 varmt vÀlkommen till detta fantastiska forum! Hoppas du kommer trivas!
Neko Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 VÀlkommen hit, och kom ihÄg att alla kan bidra med kunskap hÀr!
Pluffo Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 VÀlkommen! Trevligt med tillskott sÄhÀr i avhoppartider. Och kom ihÄg; det finns inga dumma frÄgor...bara idioter som frÄgar dem
Lundin Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 Hej o vĂ€lkommen... stĂ€ll inte en frĂ„ga om vilket bĂ€sta ljudkortet Ă€r heller.. Nattvaktaren som var kung pĂ„ det omrĂ„det har stĂ€ngt butiken o gĂ„tt hem đ
L.C Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 Yo! VÀlkommen till denna lilla hörna av webben. Oroa dig inte av att ha lite. Har inte mer Àn en Poly-800, lite program och M-audio AP 192. Va jobbar du i btw?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 Det Ă€r inte utrustning som skapar lĂ„tarna utan kreativiteten đ DĂ€remot har jag hört av en snubbe frĂ„n ett forum att en TAKAMINE hjĂ€lper i alla vĂ€der.. đ Hejsan Miren och vĂ€lkommen!
Lundin Postat 22 mars 2005 Postat 22 mars 2005 DĂ€remot har jag hört av en snubbe frĂ„n ett forum att en TAKAMINE hjĂ€lper i alla vĂ€der.. đ± *Trrrrrrrrrrrrrr... pa-DISCH* ( virvel och splashcymbal) TAKAMINKOMPIS maxmaxmax tycker du inte om sĂ„ fina gitarrer?..Ă€r det fel frekvens i resonanslĂ„dan đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.