Jump to content
Annons

Hejsan

Recommended Posts

miren (oregistrerad)
Postat

Tja!

Jag har gluttat hÀr pÄ forumet nÄgra veckor och Àr impad av vilken massa duktigt folk det finns hÀr!

Det hÀr Àr verkligen essensen av det bÀsta med Internet, ett sÄnt hÀr forum.

Jag tror jag kanske slĂ„r rekord i att kunna minst om musikskapande hĂ€r, men om jag bara fĂ„r pilla lite mer sĂ„ ska jag nog lĂ€gga upp nĂ„gra lĂ„tar som om inte annat kan roa nĂ„n 😉 Sitter pĂ„ min kammare med en gammal roland D20 som jag har lyckats koppla ihop med mitt Soundblaster Live!, dĂ€r har ni min heta utrustning :rolleyes:

NÀmen allvarligt, det Àr ju riktigt soft att kunna fÄ tips o lite feedback pÄ vad man sitter o knÄpar ihop, jag ska försöka lÄta bli de dÀr allra dummaste frÄgorna som "Hur spelar man piano"!

Annons
Postat

VĂ€lkommen!

Det Àr inte utrustning som skapar lÄtarna utan kreativiteten :rolleyes:

Hoppas du lÀr dig mycket hÀr =)

/Micke

Postat

VÀlkommen hit, och kom ihÄg att alla kan bidra med kunskap hÀr!

Postat

VĂ€lkommen!

Trevligt med tillskott sÄhÀr i avhoppartider.

Och kom ihÄg; det finns inga dumma frÄgor...bara idioter som frÄgar dem :rolleyes:

Postat

Hej o vÀlkommen...

stĂ€ll inte en frĂ„ga om vilket bĂ€sta ljudkortet Ă€r heller.. Nattvaktaren som var kung pĂ„ det omrĂ„det har stĂ€ngt butiken o gĂ„tt hem 😉

Postat

Yo! VÀlkommen till denna lilla hörna av webben.

Oroa dig inte av att ha lite. Har inte mer Àn en Poly-800, lite program och M-audio AP 192.

Va jobbar du i btw?

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
Det Ă€r inte utrustning som skapar lĂ„tarna utan kreativiteten 😆

DĂ€remot har jag hört av en snubbe frĂ„n ett forum att en TAKAMINE hjĂ€lper i alla vĂ€der.. 😏

Hejsan Miren och vÀlkommen!

Postat
DĂ€remot har jag hört av en snubbe frĂ„n ett forum att en TAKAMINE hjĂ€lper i alla vĂ€der.. đŸ˜±

*Trrrrrrrrrrrrrr... pa-DISCH* ( virvel och splashcymbal)

TAKAMINKOMPIS maxmaxmax tycker du inte om sĂ„ fina gitarrer?..Ă€r det fel frekvens i resonanslĂ„dan 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.