Guest miren Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Tja! Jag har gluttat här på forumet några veckor och är impad av vilken massa duktigt folk det finns här! Det här är verkligen essensen av det bästa med Internet, ett sånt här forum. Jag tror jag kanske slår rekord i att kunna minst om musikskapande här, men om jag bara får pilla lite mer så ska jag nog lägga upp några låtar som om inte annat kan roa nån 😉 Sitter på min kammare med en gammal roland D20 som jag har lyckats koppla ihop med mitt Soundblaster Live!, där har ni min heta utrustning Nämen allvarligt, det är ju riktigt soft att kunna få tips o lite feedback på vad man sitter o knåpar ihop, jag ska försöka låta bli de där allra dummaste frågorna som "Hur spelar man piano"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lavrell Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Välkommen! Det är inte utrustning som skapar låtarna utan kreativiteten Hoppas du lär dig mycket här =) /Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 varmt välkommen till detta fantastiska forum! Hoppas du kommer trivas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Välkommen hit, och kom ihåg att alla kan bidra med kunskap här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Välkommen! Trevligt med tillskott såhär i avhoppartider. Och kom ihåg; det finns inga dumma frågor...bara idioter som frågar dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Välkommen. Hoppas du kommer trivas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illvaesen Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Välkommen välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Hej o välkommen... ställ inte en fråga om vilket bästa ljudkortet är heller.. Nattvaktaren som var kung på det området har stängt butiken o gått hem 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrix Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Hojhoj 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.C Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Yo! Välkommen till denna lilla hörna av webben. Oroa dig inte av att ha lite. Har inte mer än en Poly-800, lite program och M-audio AP 192. Va jobbar du i btw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusBryngelsson Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Det är inte utrustning som skapar låtarna utan kreativiteten 😆 Däremot har jag hört av en snubbe från ett forum att en TAKAMINE hjälper i alla väder.. 😏 Hejsan Miren och välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Däremot har jag hört av en snubbe från ett forum att en TAKAMINE hjälper i alla väder.. 😱 *Trrrrrrrrrrrrrr... pa-DISCH* ( virvel och splashcymbal) TAKAMINKOMPIS maxmaxmax tycker du inte om så fina gitarrer?..är det fel frekvens i resonanslådan 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svedsko-b3 Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Tjänahopp på dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Welcome... 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mr Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Hejba! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts