Jump to content
Annons

Tjabedoa säger Seka! :)


seka

Recommended Posts

Hej , hej!

32 årig datanörd med flätor och en webbsida som hittas på :

http://www.seka.dk

Jag spelar lite av varje: bas,fiol och gitarr..och sjunger.

Använder Logic, Mackie-mixer, Genelec 1030A och andra instrument.

Ljudkort: Audiowerk8/2, DSP Factory.

AKG C4000....

Hej hopp 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Bengan (oregistrerad)

Den där "fittan sticker fram" är väl ungefär vad jag sett av IDOL och nog var det en pitchning som hette duga där.......hur som helst....lyssnade på en del annat av materialet som finns på sidan och det var schysst!!!

Edit: RIKTIGT jäkla bra...faktiskt....

Redigerat av Bengan
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var som attans. Din sida hamnade jag på tidigare idag eller igår när jag googlade runt efter ngt annat... 😳

Ahh... nu ser jag... tror det var när jag sökte efter den där Gunillas video "F*ttan sticker fram"... den var så sjuk att jag var tvungen att se den igen... och när jag sen sett den igen blev jag själv smittad och sjuk(are) varpå jag satte musik till hennes framträde... 😄

Får se om jag sjunker så lågt att jag postar den på demo-forumet här. :rolleyes: Men du känner henne alltså?

edit: sjunker... inte sjunger. fan.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha....

Tack så jätttemycket för alla fina välkomsthälsningar och komplimanger från de som varit inne på hemsidan 😉

Han som kallar sig Hacke bara väntar på att Gunilla kommer att knacka på dörren- hård och hårig- för, såvitt jag vet så har hon stim och upphovsrätt på detta egenkomponerade verk. Dålig stil att: 1. Låna hennes inspelade röst (undrar vad TV4 och Förlaget säger om att han exploaterar den utan lov, de vill väl säkert ha sin del av kakan.) 2. Ha mage att hävda att han är kompositören till verket!!

(Jamen...hallåå? hur står det till.)

Nu får jag be så hemskt mycket om ursäkt om jag trampar någon veteran på tårna i och med detta pekande på existerande fakta för det är ju inte meningen.

Det är inte mitt problem egentligen..snarare Hackes- den dagen de kontaktar honom. hehe han har ju till å med lagt ut sitt CV på nätet. (undrar om det stämmer eller är lögn också...hm) 🙂

Att han inte orkat göra en fullängsversion talar väl sitt övertydliga språk?

För övrigt kan jag nicka igenkännande till de som känner till porr.prinsessan Seka.

Visst är hon en läckerbit. 😲

Är mkt medveten om att smeknamnet syrran gav mig ger en hel del associationer till ovannämnda med-syster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...