Simon Andersson Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Kul att upptĂ€cka det hĂ€r nĂ€r man kommer hem frĂ„n jobbet đ http://www.ladyobscure.com/lady-s-minis/alpha-flood-simon-andersson-darkwater-a-fools-utopia/ 1
Die Hard (oregistrerad) Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Ja inte lĂ€r det hĂ€nda nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet. Större chans att chefen ringer och skĂ€ller pĂ„ mig. đ
Simon Andersson Postat 15 januari 2013 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2013 Tackar. Ja, riktigt kul. Undrar hur de kom fram till att jag Ă€r en "kid" pĂ„ 22 Ă„r... đ
CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 FrĂ€nt ju, Simon! Alltid kul att lĂ€sa om vad forum-medlemmarna har för sig i den riktiga vĂ€rlden utanför đ VĂ€nligen, CHAE
Simon Andersson Postat 15 januari 2013 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2013 (redigerat) Jo, det FINNS ju faktiskt en vĂ€rld utanför studio forum đ Men om "rockstjĂ€rnelivet" klassas som en riktig vĂ€rld vetifan... đ Redigerat 15 januari 2013 av Simon Andersson
CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Jo, det FINNS ju faktiskt en vĂ€rld utanför studio forum đ [...] KĂ€lla pĂ„ det? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.