Jump to content
Annons

"Nya" Soundcloud?


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Youre using an old Soundcloud, get the version here....

Jaha tänkte jag och klickade. Ser mysko ut, nu hittar jag inte gamla knappen "YOU" som leder till mina "TRACKS". Har detta som nästan allt blir vid förändring blivit sämre?

Men ljudet verkade vara bättre nu? Inga knäppningar och oljud..

https://soundcloud.com/user7908154/h-jan-nilsson-vind-f-r-v-g-2

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
rottz (oregistrerad)

Om du trycker på din profilbild uppe i statusbaren till höger och sen på "your profile" så kommer du till din profil där tracksen ligger. Det funkar iallafall för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du trycker på din profilbild uppe i statusbaren till höger och sen på "your profile" så kommer du till din profil där tracksen ligger. Det funkar iallafall för mig.

Japp that's the way to go. Skaffade också "nya" SC nyss och håller på att vänja mig lite 🙂 Ser snyggare ut också. Men jag upplevde inte några knäppningar och oljud innan... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp that's the way to go. Skaffade också "nya" SC nyss och håller på att vänja mig lite 🙂 Ser snyggare ut också. Men jag upplevde inte några knäppningar och oljud innan... 😕

Ska kolla de!

Det har väsnats som fan i min Soundcloud, typ digtaldistknäppningar, har sett andra skriva samma sak. Nu var det tyst vad jag hörde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...