BHR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 jag är alltid mest kreativ på morgonen men då har man ju den förbannade morgonrösten, så hur blir jag av med den snabbast?
aROCKER Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Gör en Anna Anka!? Annars så håller jag med SadamJR för första och sista gången. 😉
D Vibe Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Vatten och röstuppvärmning. Men passa på att spela in den om du har något som ska ha en aning djupare sångröst 🙂
BHR Postat 6 september 2012 Trådstartare Postat 6 september 2012 Jag sjunger ju inte sån musik som kräver, eller skulle låta bättre, med djupare röst, så för mej så är det bara en pina
therocker Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Nä morgonröst är inget roligt, kan inte heller hitta nåt som funkar mer än att vänta.....
klasho Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Gå upp på kvällen? Annars kaffe och pratande. Fast kaffe är inte så bra för stämmbanden...
SadamJR Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Caruso använde eterspray när han hade problem med rösten.
Zakyath Postat 6 september 2012 Postat 6 september 2012 Annars så håller jag med SadamJR för första och sista gången. 😉 😄 Testa humma/nynna lite grann
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.