gson Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Förslag på ett enkelt o bra program som hindrar kapning. Måste funka på Win98. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Bluffstopparen från konsumentverket ska funka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest captain nemo Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Men bluffstopparen funkar då alltså inte på Win 98... Programmet Bluffstopparen skyddar ditt telefonmodem från att modemkaparprogram tar över modemet och ringer upp dyra utlands- eller satellitnummer. Bluffstopparen fungerar om du har Windows NT, 2000 och XP, men inte om du har operativsystemen Windows 95, 98 eller ME. Nuvarande version av Bluffstopparen (1.10) är från november 2004. //nemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Dumt av mig att inte läsa vad det stödde... Jag kom bara ihåg att det var ett rekommenderat program mot modemkapning. My bad. men bra tips för alla de som inte kör 98 kanske då... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robc Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 tips: ring telia o spärra för utlands nr, gratis om du nämner att du misstänker att du blivit kapad. Då slipper du va orolig för åtminstone höga utlands räkninar......... det var ju inte svaret på din fråga men ändå............ robc ************* tyck gärna till om mitt senaste alster https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts