wellness music Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 (redigerat) Hejsan! Jag undrar om nÄgon kan hjÀlpa mig med förslag pÄ hur jag smartast ordnar med en extra skÀrm och tangentbord för att styra IMac frÄn ett annan rum? Jag vill alltsÄ ha möjligheten att styra Protools frÄn liverummet om jag trackar mig sjÀlv tex. AvstÄndet Àr mellan Imac och anslutningspunkt i liverummet Àr drygt 5 meter. Tackar pÄ förhand // Björn Redigerat 23 juni 2012 av wellness music
Shimmen Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Ett bluetooth tangentbord och mus bör fungera pĂ„ det avstĂ„ndet och genom vĂ€ggar. Och skĂ€rm mĂ„ste man vĂ€l helt enkelt koppla in. Jag tror inte att det finns nĂ„gra trĂ„dlösa sĂ„nna' saker. Annars, om du har en ruta mellan studion och kontrollrummet, vrid skĂ€rmen runt đ
BurninSven (oregistrerad) Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Som sagt bluetooth mus och tangentbord har du redan sÄ köp en lÄng hdmi kabel frÄn biltema och en konverter/adapter till thunderbolt porten.
wellness music Postat 23 juni 2012 TrÄdstartare Postat 23 juni 2012 Tack snÀlla Shimmen och BurninSven!! BlÄtand lÄter ju helt klart smidigast. Jag har inte datorn Ànnu sÄ jag kan tyvÀrr inte prova om blÄtanden rÀcker men fÄr hoppas pÄ det. Ska börja dra multi osv. och vill vara lite förutseende och dra allt pÄ en gÄng.
wellness music Postat 23 juni 2012 TrĂ„dstartare Postat 23 juni 2012 Jaaa!!! Fy fasen vad bra!! Nu kan jag sova gott đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.