Jump to content
Annons

Uppdatering


Interzone

Recommended Posts

För en fyra-fem år sedan loggade jag in här för första gången och har definitivt inte ångrat det. I samband med det skrev jag en kort presentation om mig och musiken jag gör och lyssnar på.

Nu har det gått en massa år och minst lika många saker har hänt, och då tänkte jag att det kunde vara på sin plats med en liten uppdatering av ...mig. =)

Och det roligaste som hänt är att jag har återgått till att använda hårdvasusyntar, eller 'riktiga' syntar i mitt skapande. Jag har under de senaste 10 dryga åren bara använt mig av ett MIDI-keyboard och ett gäng pluggar. Men innan dess, långt innan det fanns vare sig MIDI, Windows eller Internet hade jag en uppsättning syntar av olika slag. Och jag har alltid längtat tillbaks till den miljön och det arbetssättet.

Så nu har jag fått möjligheten att förena det bästa av två världar i en studio jag byggt: Studio Inkwell. Ren elektronmusik, och i hemmet, men mer studio än i sovrummet.

Så jag är en glad och produktiv filur nu. :-D

post-14781-0-96980500-1340145057_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...