Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag minns nör han var känd som Squarehead i gitarrnördkretsar och jag såg hans versioner av Canon Rock första gångerna. Jag höll på att trilla av stolen 🙂

Postat

Jag minns nör han var känd som Squarehead i gitarrnördkretsar och jag såg hans versioner av Canon Rock första gångerna. Jag höll på att trilla av stolen 🙂

Han har gått en lång väg från då. Och nu har han ett soloalbum också.

Postat

I know. Det här är väl bland det roligare han gjort på sistone. Jag såg hans produktdeoms för Fender France för ett tag sedan, och det var inget vidare, truth be told. Men grabben har en makalös talang.

Postat (redigerat)

Det var väll lite coolt men inte fantastiskt på något sätt.. Han borde lära sig benda i pitch till att börja med.

Redigerat av crillemannen
Postat

Den här fick mig att krypa in i rummet och öva en hel del när det begav sig... Haha, tiderna förändras 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.