tordA Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 (redigerat) en gĂ„ng per mĂ„nad kan nog vara lagom ? ! đ sĂ„ hĂ€r gör vi: "nĂ„gon" kommer med en "grund" nĂ€sta anmĂ€ler intresse genom att posta ett glatt: "JAG ta över" sĂ„ fĂ„ vi andra snĂ€llt vĂ€nta pĂ„ att resultatet uppenbarar sig. nĂ€sta anmĂ€ler intresse genom att posta ett glatt: "JAG ta över" sĂ„ fĂ„ vi andra snĂ€llt vĂ€nta pĂ„ att resultatet uppenbarar sig. nĂ€sta anmĂ€ler... ja, ni förstĂ„r va... ! lagomt knasigt vore det att ha olika stilar varje mĂ„nad, sĂ„ för Mars(pankakan) föreslĂ„r jag: TANGO đ -- EDIT tillĂgg-- förtyd-liggande: ett(1) instrument per man (fast det vore ju intressant att höra hur det lĂ„ter med 18st endast Ăggklyvare đ ) --end EDIT -- enda obligatoriska instrument borde vara Ăggklyvare (?), detta kökets Stradivarus i all sin enkelhet (sorry Eggis, allt för konsten du vet... đź) Redigerat 4 mars 2005 av Rockfart
punkrockdude Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Blir det Ă€nnu en Oga Shacka inspirerad lĂ„t denna gĂ„ngen? Hehe đ
Jonte Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 JAG TAR ĂVER! Hmm... VĂ€nta nu.. Finns ingen grund Ă€nnu đ LĂ„ter som en kul idĂ© đ
Vallhagen Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Ytterligare en god ide mr ROCK. Tog du bollen Jonte ?
osiris Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Jonte has the boll. Nu vÀntar vi med spÀnning pÄ vad han will show us =)
Lundin Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Nu ska Rockfart bara bygga bollen först innan jonte fĂ„r spela đ
Jonte Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Jag bara fĂ„nade mig ju đ Men jag tar gladeligen bollen... FrĂ„gan Ă€r bara, ska jag göra en grund, eller ska jag vĂ€nta pĂ„ en grund och ta vid dĂ€refter? InnebĂ€r att jag fĂ„r leta upp lite musik först... TANGO!?! Det löser sig vĂ€l alltid đ
tordA Postat 4 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 4 mars 2005 leta upp ?? ta fram Lutan och klia den pĂ„ magen đ
Jonte Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Vet ju knappt hur Tango lĂ„ter menade jag. LĂ„ta mig inspireras lite av annan Tango musik =) Men men, slĂ€nger du ihop en svĂ€ngig grund, sĂ„ ska jag klia lutan pĂ„ magen och riva loss lĂ€ngs med halsen đ Eller kanske hamra loss pĂ„ keyboarden istĂ€llet...
Vallhagen Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Eru klar Àn Jonte....... ...hetsa hetsa hetsa hetsa....
sisĂ€ltÀÀ Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Jag och co-ed slĂ€ngde ihop ett ondsint, tangoaktigt beatfölje. Ta för er: http://hem.passagen.se/danielmars/studio/ đ
Egghuvud Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Njae det hĂ€r var vansinningt oengagerande. (no offence sisĂ€ltÀÀ) Otajt och dannt. Försökte melodyna men det gack inge vidare. kan vi inte fĂ„ en kĂ€ckare inledning? đ
Kiefz Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 (redigerat) orkade inte vĂ€nta pĂ„ att nĂ„gon ska dra igĂ„ng det.. vet ifan om det gĂ„r att anvĂ€nda.. spelade in tvĂ„ tango samplingar som ni kan utgĂ„ ifrĂ„n.. dom ligger i samma mp3.. ni fĂ„r klippa och klistra sjĂ€lva.. Your browser does not support the HTML5 audio tag 120bpm, 192kbit, börjar pĂ„ tonen G.. đ EDIT: rytmen Ă€r nog föresten inte helt rĂ€tt.. kan juh spela om ..men inte just nu.. har lite att göra.. kĂ€nner nĂ„gon annan för att börja med nĂ„got sĂ„ gör det!.. det hĂ€r vara bara ett förslag pĂ„ nĂ„got man kanske kulle kunna börja med.. đ Redigerat 5 mars 2005 av Kiefz
sisĂ€ltÀÀ Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 99bpm vill jag minnas men kör ni pĂ„ den nya grund som dykt upp. Vi slĂ€ngde mest ihop nĂ„gonting för att fĂ„ bollen i rullning.. MĂ„ste ta ett snack med min sequencer, för övrigt. Ăr det sĂ„ att han spelar otight sĂ„ fĂ„r han hitta en tjĂ€nst i ett annat hushĂ„ll, jĂ€vlaremig. đ
tordA Postat 5 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 5 mars 2005 Kiefz har börjat đ sisĂ€ltÀÀ och co-ed 's Ă€r tydligen bortagen đ (jag litar pĂ„ Eggis omdömme!) trummor nĂ„gon ?? DEMONEN, fram med pinnarna nu... đ kan ni klara er utan mig som lekledare ?? đź klart ni kan !!! đ
tordA Postat 6 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 6 mars 2005 kan ni klara er utan mig som lekledare ?? đČ och hĂ€r dog trĂ„den đ
Pazo Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 HUr funkar detta dĂ„?... Ska man spela in riktiga instrumen lr sitta Ă„ prodda i datorn? đ
Vallhagen Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 HUr funkar detta dĂ„?... Ska man spela in riktiga instrumen lr sitta Ă„ prodda i datorn? đ HĂ€r gĂ€ller fria hĂ€nder; men du mĂ„ste addera din Ă€ggskĂ€rare. Saknar du Ă€ggskĂ€rare i ditt hushĂ„ll, kan du försöka smyga in Ă€ggkokarn, men dĂ„ blir Rockfart bara halvnöjd đ Jag ligger och lurpassar, och mĂ€rkte att du just tog bollen, Pazo!
Diwic Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag har lagt till en liten Chorus Clav som spelar följande slinga: Cm Cm/Eb | Dm7b5 G7b9 | Fm Cm/Eb | Dm7b5 G7b9 Dags för nÀsta studiofilur att fortsÀtta... // David
Vallhagen Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Jag tar inte över, men erbjuder hÀr ett par nyprocessade Àggklyvarklipp till fri anvÀndning: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag ...det Àr vad jag hinner med idag... /Bengan
tordA Postat 10 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 mars 2005 BOINK mina Damer och Herrar Boink för i He@ÂŁ$ đ
Diwic Postat 26 mars 2005 Postat 26 mars 2005 blir nog ingen tango đ ...ingen verkar vilja fortsĂ€tta...
Linus Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 (redigerat) BOINK mina Damer och Herrar Boink för i He@ÂŁ$ đ BOINK! Den hĂ€r trĂ„den hade jag ju helt och hĂ„llet missat! Inte sĂ„ konstigt att det inte blir nĂ„n tango dĂ„... HĂ€r Ă€r min del av stafetten. Ladda hem, bygg vidare och ladda upp. đ Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 6 april 2005 av vectro
Kiefz Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 BOINK mina Damer och Herrar Boink för i He@ÂŁ$ đ BOINK! Den hĂ€r trĂ„den hade jag ju helt och hĂ„llet missat! Inte sĂ„ konstigt att det inte blir nĂ„n tango dĂ„... HĂ€r Ă€r min del av stafetten. Ladda hem, bygg vidare och ladda upp. đ Your browser does not support the HTML5 audio tag oh! sĂ„ till slut sĂ„ har det det alltsĂ„ kommit igĂ„ng igen! naaajs đ
milton Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 (redigerat) SlÀngde pÄ lite mjuka rhodes.. Tango? Njaa.. StrÀcker fram stafettpinnen.... Filen Redigerat 6 april 2005 av milton
Signert Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Lyckas inte öppna filen, mediaplayer vill inte kÀnna igen den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.