easy_dog Postat 27 april 2012 Postat 27 april 2012 (redigerat) Jag köpte ett nytt stall till min telebyggsats som jag satte ihop för ett tag sedan och självklart passar inte skruvhålen. De två yttersta skruvhålen sitter bra men istället för två mellan där så är det bara en och det gör att det inte passar den sista skruven. Vågar jag strunta i den mittersta skruven eller kommer gitarren skadas av det? Har ingen borr så jag kan inte förborra nämligen, därav funderingen. edit: Nu spelar det ingen roll längre, mitt ögonmått ljög för mig. Stallets skruvhål matchar inte överhuvudtaget, får byta ut det. Redigerat 27 april 2012 av easy_dog
crabchack Postat 24 maj 2012 Postat 24 maj 2012 On 2012-04-27 at 08:44 sa easy_dog: Jag köpte ett nytt stall till min telebyggsats som jag satte ihop för ett tag sedan och självklart passar inte skruvhålen. De två yttersta skruvhålen sitter bra men istället för två mellan där så är det bara en och det gör att det inte passar den sista skruven. Vågar jag strunta i den mittersta skruven eller kommer gitarren skadas av det? Har ingen borr så jag kan inte förborra nämligen, därav funderingen. edit: Nu spelar det ingen roll längre, mitt ögonmått ljög för mig. Stallets skruvhål matchar inte överhuvudtaget, får byta ut det. Du har ingen bild? Jag fattar inte riktigt hur du menar med skruvar som inte passar? Är det hela "metallbrickan" du talar om? Har själv just bytt stall på min tele till tre bredare "rundstavar" med fasade kanter för bättre intonering. Mkt nöjd! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.