rockdemon Postat 28 mars 2012 Dela Postat 28 mars 2012 Vad är de till för? Sån där stor metalgrej som är över strängarna precis där man vill spela? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 28 mars 2012 Dela Postat 28 mars 2012 Det är väl bara urgammal design. P-basen är ju läcker att se på med dem på. Fender kallar den nedre för "ashtry"... Jag har en sån som pennställ på en viss vägg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rockdemon Postat 28 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 28 mars 2012 åh fan så det är bara för utsmyckning alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cowboy Postat 28 mars 2012 Dela Postat 28 mars 2012 Den är till att fungera som avskärmare. Men jag har tagit bort min för den sitter ivägen. Det blir faktiskt märkbart mindre störningar med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rockdemon Postat 29 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2012 ojdå, Ja då är det ju en sak man skulle vilja ha på gitarren också, synd bara att man måste kunna spela på instrumentet också 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 29 mars 2012 Dela Postat 29 mars 2012 Viloplats för den del av handen som inte spelar... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 29 mars 2012 Dela Postat 29 mars 2012 Ashtray är tydligen den som satt på telecastern. Det finns mycket skrivet om ashtrays som är rätta stavningen. Bla att telen lät sämre med den på? Love it o r hate it står det om man googlar http://www.fender.com/community/forums/viewtopic.php?f=10&t=45428 https://www.google.se/search?rlz=1C1CHNU_enSE346&aq=1&oq=Fender+ashtray&ix=sea&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=fender+ashtray+covers Mina Fender P-bas mickar är väldigt surrfria utan ashtray... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 29 mars 2012 Dela Postat 29 mars 2012 Jag har askkoppen bortskruvad; sitter bara i vägen...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 29 mars 2012 Dela Postat 29 mars 2012 Jag har askkoppen bortskruvad; sitter bara i vägen...... Har du en lika tele som på avataren? Vilken modell är det? Trodde du spela på en gammal Aria Pro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 29 mars 2012 Dela Postat 29 mars 2012 Den på bilden är min. 😉 Och ja, jag kör på en Aria Pro II:a mest. Modell? Hmm...bra fråga, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.