denZne Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 tjenare, är sugen på VGS cobra pro modellen, är det någon av er som äger en sådan eller som vet något om spelkänsla, ljud mm.. funkar det till metal?? en länk till musikshopen som jag tänkt köpa den av : http://www.musikshopen.com/series-cobra-pbop-p-10661.html?cPath=521_30_1667 tack på förhand!!
CHAE Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Har du möjlighet att dema den själv på plats? Jag menar på att det är svårt att rekommendera instrument eftersom att det ligger så oerhört mycket i personligt tyckande och smak. En tycker si och en annan tycker så. Sedan kommer en tredje och menar att en Fender P-Bass is teh greij. Ute på Tuben finns det kanske en del klipp men det slår ju aldrig att få känna, klämma och lira på plats hos din lokale hökare 🙂 Vänligen, CHAE
denZne Postat 9 februari 2012 Trådstartare Postat 9 februari 2012 ska prova den i butik innan jag köper den 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.