Jump to content
Annons

Del i studiokollektiv i Göteborg


Pierre

Recommended Posts

Nu finns en plats ledig i studion Singing Walls för dig som sysslar med inspelning/mixning!

Lokalen är 73 kvm, 3,10 i takhöjd, trägolv, akustikbehandlad, med kombinerat live- och kontrollrum.

Du får gärna ha egen utrustning eller instrument!

Läget är centrala Göteborg, nära Liseberg.

Delhyran (kallhyra) blir ca 1200 kr per månad.

Skicka ett mail vid intresse så berättar vi mer!

post-5006-0-93126000-1326036405_thumb.jpg

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Fan va bra styrt!

Kallhyra? Hur många är man som delar på elen? 🙂

El (värme) tillkommer och varierar kraftigt under året, från en hundralapp till ett par tusenlappar per månad som mest på vintern.

Det är tre parter som delar. Fyra kan funka också...

Redigerat av Pierre
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta ser ju alldeles utmärk bra ut, vilket läge dessutom!

Synd att man är boende i Östergötland annars hade jag lätt nappat på detta, vad har ni för grejor själva och hur ser själva kontrollrummet ut?

Lycka till på alla sätt***

🙂

Tack!

Det hela är ganska enkelt upplagt, vi har som sagt ett kombinerat live- och kontrollrum, med allt vad det innebär i begränsningar, men också möjligheter.

Utrustningen är under ombyte, men just nu är det en mixerlös lösning med RME Fireface 800 till dator och KRK RP-8 som lyssning. För tillfället är mickparken blygsam, men en trevlig Neumann KM84 utmärker sig. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Nu har vi hittat de vi sökte, och för tillfället har vi inget behov av fler. Tack för allas intresse!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå!

Jag hade precis kommit hem från en längre resa när jag fick ditt mail, så jag har haft mycket att stå i och inte hunnit kolla förens nu. Verkar ju grymt! Såg också just att ni just hittat alla. Det finns alltså ingen möjlighet alls längre? Jag är absolut intresserad av att kolla vidare om det finns möjlighet:

Sorry att det tog sån tid för mig att svara!

/Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...