Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Underbart! Hade chansen att spela in en riktig stråkkvartett för ett tag sen, ett arr som jag skrivit... Fan vilken känsla det var! Bara att spara för att kunna hyra in dom igen...

Tack för tipset!

Postat

Helt kanooon, här träffar hon/dom ju verkligen in musiken & stämningen perfekt på själva titeln, man hör och känner vågorna som rullar in en lugn dag någonstans i världen där de lyckosamma får lukta saltstänk och lyssna till denna naturens mest kraftfulla skapelse!!!

Postat (redigerat)

det är något magiskt med cello. Slår an en ton inom mig som inget annat instrument är ens i närheten av. piano nr två men ligger lååååångt efter.

Redigerat av Panzerfaust
Postat

det är något magiskt med cello. Slår an en ton inom mig som inget annat instrument är ens i närheten av. piano nr två men ligger lååååångt efter.

Håller med dig ang. cello även om jag som pianist givetvis föredrar en flygel i första rummet, men cello har en kropp och en själ som kanske ännu mer förstärks när en skön kvinna trakterar den***

Postat

vi får inte säga sånt här... schhhh!!

But it is true och i den klassiska komersiella utgivningen har man ju hårdlanserat sexistiska omslag sedan länge...jag älskar att se fagra kvinnor traktera just cello, violin och harpa!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.