Jump to content
Annons

10-åring gitarr-gästar OZZY


Valle

Recommended Posts

När man ser den här lille krabaten köra sitt rejs tillsammans med en av världshistoriens absolut största ikoner... ja, då undrar man gärna, som kvasilyckad 40+-are, vad i helvete man tänkte på när man plockade upp guran från första början.

Videon kan avnjutas i sin helhet... men jag rekommenderar varmt solot @ ca 3:00.

Själv ska jag nu sälja mina musikprylar och investera i en stor, mustig frimärkssamling istället.

http://www.youtube.com/watch?v=k1lG1y0R6sU

Annat tillfälle med "bättre" ljud:

http://www.youtube.com/watch?v=s3yEGX1EoY0

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är bara att grattulera hans föräldrar, när dom andra barnen lekte i sandlådan körde han skalor och efter att han blivit så känd så kommer dessa "underbarn" att poppa upp som svampar. Jag tänker på dom kinesiska gymnastikskolorna man såg på tv när man var liten där barnen skrek och grät och tvingades ner i spagat osv. Jag skall nog ge min svågers son en jackson rr flying v i dop present. Börja med frimärken? nej det är jag för rastlös för 🙂

🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

@ Fredrik: Förstår inte riktigt din "poäng" med stearinljuset. Care to enlighten?

@ Henber77: Är "vi" glada över den lille killen i videon, eller är "vi" äcklade över "vår" förmodan att föräldrarna har misshandlat honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

@ Henber77: Är "vi" glada över den lille killen i videon, eller är "vi" äcklade över "vår" förmodan att föräldrarna har misshandlat honom?

Det är väll både och, man undrar ju alltid när någon så ung dyker upp och är så bra. Och dom här reportagen på barnjournalen och lilla sportspegeln med dessa gymnaster dyker direkt upp. Man kan ju bara relatera till en själv och ens omgivning och vi lekte ryska posten och åkte skateboard och lyssnade på wasp i 10 års åldern 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Man kan ju bara relatera till en själv och ens omgivning och vi lekte ryska posten och åkte skateboard och lyssnade på wasp i 10 års åldern 🙂

Bara för att du gjorde det så är det frågan om, eller misstanke att föräldrarna tvingat grabben att lira?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väll både och, man undrar ju alltid när någon så ung dyker upp och är så bra.

Tycker det luktar lite avund, jag...

En fråga: Hur "bra"/"duktiga", enligt dina mått, får barn bli innan deras föräldrar framstår som barnmisshandlare i dina ögon?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det luktar lite avund, jag...

En fråga: Hur "bra"/"duktiga", enligt dina mått, får barn bli innan deras föräldrar framstår som barnmisshandlare i dina ögon?

🙂

Barnmisshandlare vet jag inte om det handlar om men barnen får ju knappast vara barn.

Jag är aldrig avundsjuk på någon, jag kan glädjas åt att andra som gör bra ifrån sig och detta är bra inget snack om saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Barnmisshandlare vet jag inte om det handlar om men barnen får ju knappast vara barn.

Well, du talar i samband med detta ämne om tillfällen "där barnen skrek och grät och tvingades ner i spagat"... Låter jävlar i mig som barnmisshandel.

Men du svarade inte på min fråga. Låt mig få omformulera:

Hur "bra"/"duktiga", enligt dina mått, får barn bli innan deras föräldrar anses misshandla barnen psykiskt i dina ögon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Hur "bra"/"duktiga", enligt dina mått, får barn bli innan deras föräldrar anses misshandla barnen psykiskt i dina ögon?

Det var inte en relevant fråga till youtubeklippet du la upp i begynnelseinlägget.

Killen har kul... Tycker du att musik är roligt eller tråkigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, du talar i samband med detta ämne om tillfällen "där barnen skrek och grät och tvingades ner i spagat"... Låter jävlar i mig som barnmisshandel.

Men du svarade inte på min fråga. Låt mig få omformulera:

Hur "bra"/"duktiga", enligt dina mått, får barn bli innan deras föräldrar anses misshandla barnen psykiskt i dina ögon?

Det värsta med allt – för mig, förstås, och som ett resultat av ovan – är att "yttrandefriheten" på forumet inskränks

vilken generation tillhör du 🙂

Valle jag orkar inte med en debattspiral ikväll 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte en relevant fråga till youtubeklippet du la upp i begynnelseinlägget.

Killen har kul... Tycker du att musik är roligt eller tråkigt?

Knappast mindre relevant än ditt inlägg, Bozo!

Jag tycker att musik är tråkigt. För det mesta. Men förbannat roligt när det är roligt.

Fast, egentligen skiter jag blanka fan i vad du tycker. För [pronomen] är en [adjektiv] person, och jag fattar inte varför [substantiv] [verb] [pronomen] [verb] och [verb] så ofta som [pronomen] [verb].

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har min frimärkssamling i bokhyllan. Sju-åtta album blandad kompott. Rätt många postfriska. Mycket Sverige, Jersey, Karibien och Disney. Spekulanter?

Asiatiska frimärken var alltid coola och detaljrika. I alla fall på 70-talet.

Valle jag orkar inte med en debattspiral ikväll 🙂

Fine!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...