Jump to content
Annons

Slet bort en bit nagel

Recommended Posts

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle spela lite bas...sen flÀkte jag bort en bit nagel pÄ höger pekfinger--Nu e det infelkterat och ömt..enligt lÀkaren sÄ kan jag inte spela pÄ 3 veckor..hur gör man för att det inte skall bli stelt..masn andra ord..hur trÀnar man bas utan att kunna spela bas ???

Annons
Ludde46 (oregistrerad)
Postat

haha..jo sant..fast de har inte varit i farten sĂ„ mycket..kanske fĂ„r trĂ€na upp de dĂ„ 😉

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Plektrum funkar inte för mig...har det tejpat, men kan inte spela ÀndÄ..jaja snart jul..dÄ har det vÀl gÄtt över..annars fÄr man vÀl göra en django reinhardt..fast dÄ pÄ högernÀven

• 2 veckor senare...
Postat

Tre veckor konstant slapbas med tummen dÄ?

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Jo det gÄr ok med lÀkningen...blir nog en vecka till innan man kan börja öva fullt ut igen..

'Kan dock lira lite gitarr med plektrum nu...sÄ lite börjar man kunna hÄlla igÄng...

Ja..Linus,,jag gillar slapbas..men blir ju lite tjatigt i LĂ€ngden 🙂

Postat

Jo, jag var inte helt seriös i mitt förslag. 😄

Vi hoppas det blir bra fram till jul alltsÄ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.