Ludde46 (oregistrerad) Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jag skulle spela lite bas...sen flÀkte jag bort en bit nagel pÄ höger pekfinger--Nu e det infelkterat och ömt..enligt lÀkaren sÄ kan jag inte spela pÄ 3 veckor..hur gör man för att det inte skall bli stelt..masn andra ord..hur trÀnar man bas utan att kunna spela bas ???
Frekvensspektrumanalysator Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 du har vÀl fyra fingrar till?
Ludde46 (oregistrerad) Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 haha..jo sant..fast de har inte varit i farten sĂ„ mycket..kanske fĂ„r trĂ€na upp de dĂ„ đ
therocker Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 FÄr och fÄr, kan du inte tejpa lite ordentligt och spela ÀndÄ?
Ludde46 (oregistrerad) Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Plektrum funkar inte för mig...har det tejpat, men kan inte spela ÀndÄ..jaja snart jul..dÄ har det vÀl gÄtt över..annars fÄr man vÀl göra en django reinhardt..fast dÄ pÄ högernÀven
therocker Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Hur gĂ„r det med lĂ€kningen? SlĂ„r vad om att du Ă€r i gĂ„ng och lirar igen đ
Ludde46 (oregistrerad) Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Jo det gĂ„r ok med lĂ€kningen...blir nog en vecka till innan man kan börja öva fullt ut igen.. 'Kan dock lira lite gitarr med plektrum nu...sĂ„ lite börjar man kunna hĂ„lla igĂ„ng... Ja..Linus,,jag gillar slapbas..men blir ju lite tjatigt i LĂ€ngden đ
Linus Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Jo, jag var inte helt seriös i mitt förslag. đ Vi hoppas det blir bra fram till jul alltsĂ„.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.