Falconshield Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Hej alla! Jag heter Josef Falkensköld och jag jobbar normalt sett med ljud o musik till spel. Men sĂ„ fick jag för ungefĂ€r ett Ă„r sen en idĂ© om att jag skulle göra en fullĂ€ngdare med lĂ„tar OM spel, inte covers som man ser sĂ„ ofta i sammanhanget. SĂ„ under det hĂ€r Ă„ret har jag Ă€gnat lediga timmar till detta och nu Ă€r jag klar đ Det Ă€r min första fĂ€rdiga produktion i den hĂ€r storleken och jag tycker att jag gjort nĂ„got hyffsat unikt. Texterna handlar om olika aspekter i spel och spelande, frĂ„n specifika spel till företeelser som flaming, trolling, raida och sĂ„ vidare! Lyssna gĂ€rna och kom med synpunkter, det kommer sĂ€kert bli uppföljare av nĂ„got slag. Tack pĂ„ förhand! Falconshield â Gam3r M3tal (lĂ€nk till spotify) www.falconshield.com (min hemsida) 1
D Vibe Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Intressant đ .. Men en cover verkar det vĂ€l vara? Bubble Bobble đ
Falconshield Postat 1 november 2011 TrÄdstartare Postat 1 november 2011 Precis, det blev en cover(by popular demand), ursÀkta den falska marknadsföringen hehe..
hwasser Postat 1 november 2011 Postat 1 november 2011 Ascoolt fan! Haha, orginellt, hĂ€ftigt och passionerat! Du gör spelmusik ocksĂ„ ser jag? SjĂ€lv Ă€r jag bĂ„de gamingnörd, programmerar datorspel och sjunger i ett metalband. SĂ„ detta Ă€r ju perfekt för mig! đ
rankey (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Postat 1 november 2011 riktigt vÀlgjort och genomtÀnkt, kul! grattis till en bra resultat!
Falconshield Postat 1 november 2011 TrĂ„dstartare Postat 1 november 2011 Ascoolt fan! Haha, orginellt, hĂ€ftigt och passionerat! Du gör spelmusik ocksĂ„ ser jag? SjĂ€lv Ă€r jag bĂ„de gamingnörd, programmerar datorspel och sjunger i ett metalband. SĂ„ detta Ă€r ju perfekt för mig! đ Du tillhör mĂ„lgruppen pĂ„ pricken! đ Jo jag skriver ljud o musik till spel pĂ„ frilansbasis, och dĂ€r har ju en del av min musik kommit ut, men det hĂ€r Ă€r första gĂ„ngen jag slĂ€pper nĂ„got helt eget. Kul att ni gillar det!
Erik dP Postat 1 november 2011 Postat 1 november 2011 (redigerat) Lyssna gĂ€rna och kom med synpunkter, Falconshield â Gam3r M3tal ...D3t v3rkar vara samma f3l pĂ„ ditt tang3ntbord som pĂ„ mitt. Redigerat 1 november 2011 av Erik dP 1
Kiefz Postat 1 november 2011 Postat 1 november 2011 VĂ€lkommen! Jag tycker det hĂ€r var kanoners! Ăr vĂ€ldigt svag för lite mer originella projekt som detta och jag tycker du fĂ„tt ihop det riktigt bra. Samtidigt som du blandar mĂ€ngder av stilar sĂ„ tycker jag du fĂ„tt allt att smĂ€lta samman pĂ„ ett sĂ€tt som kĂ€nns helt naturligt. I like! mvh
Pos Postat 1 november 2011 Postat 1 november 2011 Skitgrymt! Har ett antal vÀnner som Àr bÄde spel- och metalnördar, sÄ detta ska jag sprida vidare. Originellt och vÀlproducerat! 1
Shimmen Postat 1 november 2011 Postat 1 november 2011 NĂ€stan sĂ„ att man kĂ€nner för att genomföra en undersökning om det finns nĂ„got samband mellan metal och datorspel. On on topic, bra! đ
Falconshield Postat 2 november 2011 TrĂ„dstartare Postat 2 november 2011 Skitgrymt! Har ett antal vĂ€nner som Ă€r bĂ„de spel- och metalnördar, sĂ„ detta ska jag sprida vidare. Originellt och vĂ€lproducerat! Eftersom jag Ă€r totalt independent(inget skivbolag/förlag) sĂ„ Ă€r jag helt beroende av att folk sprider runt det sĂ„ TACK för det! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.