Arete Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 FĂ„r vĂ€l göra en snabb presentation jag ocksĂ„ dĂ„. Har lĂ€st studio sen första numret, men inte orkat ge mig pĂ„ forumen förrĂ€n nu av nĂ„n anledning. Ăr sjĂ€lvlĂ€rd "musiker" och gillar mest att göra elektronisk musik (electronica, EBM, ambient) men lite pop har ju slunkit genom nĂ„n gĂ„ng (inget bra Ă€n sĂ„ lĂ€nge dock). Har hĂ„llit pĂ„ med musik pĂ„ ett mer fokuserat plan sen vĂ„ren 2003, dĂ„ jag fick för mig att till slut köpa en keyboard och lĂ€ra mig cubase. Sen dess har det flytit pĂ„, har lekt och lĂ€rt mig helt enkelt, och lyckats olika vĂ€l. Om ni kĂ€nner för att lyssna pĂ„ en lĂ„t jag hĂ„ller pĂ„ med just nu sĂ„ finns den för recensering hĂ€r pĂ„ forumet ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=8928 ). Andra tingestar finns pĂ„ hemsidan http://www.aretemusic.tk SĂ„... dĂ„ var man presenterad. HĂ€j hĂ€j đ
osiris Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Willkommen zu unserer Familie đ (Jag Ă€r inte heller bra pĂ„ tyska)
Stinkey (oregistrerad) Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Hej! Och vÀlkommen hit!! (Hyffsad Svenska)
D Vibe Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 (redigerat) Tjenare Arete.. đ /Daniel Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe
Ÿoffe Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Du bist hûbsch, aber das is nischt so wichtish, du bist ernst und doch nicht longveilich, jovisst serru, hÀr seru en som Àr en jÀvel pÄ tyska. Willkommen Ich bin du bist er sie est IST Jawohl herr pruttmeister ! /Ÿoffe
Arete Postat 20 februari 2005 TrÄdstartare Postat 20 februari 2005 Ahh, jag kÀnner mig vÀlkommen :-)
FuJiSuN Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 HĂ€jje Ă„ vĂ€lkommen hĂ€rĂ„ đ MĂ„ du trivas pĂ„ forumet! God blĂ€ss amĂ€rikkka, pĂ„ven and you ass! (intĂ€ sĂ„ bra pĂ„ Ă€ngĂ€lska...... eler svĂ€nskka hĂ€llĂ€r) /Adel đ
android Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Hejhej! Om man nu ska va tyskafröken sĂ„ ska det vĂ€l snarare va: Ein neuer Mensch đ Wilkommen bei uns!
ThomasJ Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 *Lyfeter pÄ hatten o bockar arttigt* VÀlkommen!
Arete Postat 21 februari 2005 TrÄdstartare Postat 21 februari 2005 (redigerat) Om man nu ska va tyskafröken sÄ ska det vÀl snarare va:Ein neuer Mensch Tja... kan vara dÀrför jag skrev att jag var dÄlig pÄ tyska. Har sammanlagt lÀst hela tvÄ veckor tyska (ca 4 lektioner) första Äret pÄ gymnasiet. Mest tyska har jag nog lÀrt mig frÄn hederlig tysk syntmusik i olika former (DAF, And One, Kraftwerk m.m.). :-D Har en till lÄt uppe pÄ forumet som ni gÀrna fÄr ge lite idéer pÄ, blev en gnutta illbient denna gÄng: https://www.studio.se/index.php?showtopic=8962 Redigerat 21 februari 2005 av Arete
karl Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 (redigerat) Willkommen,,jag önskar jag kunde bĂ€ttre för jag ska jobba fjorton dar i Tyskland till vĂ„ren ...jag lyssna pĂ„ din lĂ€nk och jag gillar electronica bĂ€ttre Ă€n techno...jag tyckte det lĂ€t schysst och det lĂ€mnar öppet för associationer...gillar det mycket đ Drink wasser??? EDIT: stavfle Redigerat 21 februari 2005 av karl
android Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Mest tyska har jag nog lĂ€rt mig frĂ„n hederlig tysk syntmusik i olika former (DAF, And One, Kraftwerk m.m.). :-D đ Jag har iofs lĂ€st rĂ€tt mycket tyska, men det Ă€r Ă€ndĂ„ den goa tyska musiken som hĂ„llt tyskakunskaperna hyfsat vid liv.... Sitta och försöka analysera Das Ich-texter krĂ€ver en del....
insolitus Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Willkommen aus unsere wondervolle Forum! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.