Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

FĂ„r vĂ€l göra en snabb presentation jag ocksĂ„ dĂ„. Har lĂ€st studio sen första numret, men inte orkat ge mig pĂ„ forumen förrĂ€n nu av nĂ„n anledning. Är sjĂ€lvlĂ€rd "musiker" och gillar mest att göra elektronisk musik (electronica, EBM, ambient) men lite pop har ju slunkit genom nĂ„n gĂ„ng (inget bra Ă€n sĂ„ lĂ€nge dock). Har hĂ„llit pĂ„ med musik pĂ„ ett mer fokuserat plan sen vĂ„ren 2003, dĂ„ jag fick för mig att till slut köpa en keyboard och lĂ€ra mig cubase. Sen dess har det flytit pĂ„, har lekt och lĂ€rt mig helt enkelt, och lyckats olika vĂ€l. Om ni kĂ€nner för att lyssna pĂ„ en lĂ„t jag hĂ„ller pĂ„ med just nu sĂ„ finns den för recensering hĂ€r pĂ„ forumet ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=8928 ).

Andra tingestar finns pÄ hemsidan http://www.aretemusic.tk

SĂ„... dĂ„ var man presenterad. HĂ€j hĂ€j 😉

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej! Och vÀlkommen hit!! (Hyffsad Svenska)

Postat (redigerat)

Tjenare Arete.. 🙂

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Postat

Du bist hûbsch, aber das is nischt so wichtish, du bist ernst und doch nicht longveilich, jovisst serru, hÀr seru en som Àr en jÀvel pÄ tyska.

Willkommen

Ich bin

du bist

er

sie

est

IST

Jawohl herr pruttmeister !

/Âźoffe

Postat

HĂ€jje Ă„ vĂ€lkommen hĂ€rĂ„ 😆

MÄ du trivas pÄ forumet!

God blÀss amÀrikkka, pÄven and you ass!

(intÀ sÄ bra pÄ ÀngÀlska...... eler svÀnskka hÀllÀr)

/Adel 😉

Postat (redigerat)
Om man nu ska va tyskafröken sÄ ska det vÀl snarare va:

Ein neuer Mensch

Tja... kan vara dÀrför jag skrev att jag var dÄlig pÄ tyska. Har sammanlagt lÀst hela tvÄ veckor tyska (ca 4 lektioner) första Äret pÄ gymnasiet. Mest tyska har jag nog lÀrt mig frÄn hederlig tysk syntmusik i olika former (DAF, And One, Kraftwerk m.m.). :-D

Har en till lÄt uppe pÄ forumet som ni gÀrna fÄr ge lite idéer pÄ, blev en gnutta illbient denna gÄng:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=8962

Redigerat av Arete
Postat (redigerat)

Willkommen,,jag önskar jag kunde bĂ€ttre för jag ska jobba fjorton dar i Tyskland till vĂ„ren :rolleyes: ...jag lyssna pĂ„ din lĂ€nk och jag gillar electronica bĂ€ttre Ă€n techno...jag tyckte det lĂ€t schysst och det lĂ€mnar öppet för associationer...gillar det mycket 😛

Drink wasser???

EDIT: stavfle

Redigerat av karl
Postat
Mest tyska har jag nog lÀrt mig frÄn hederlig tysk syntmusik i olika former (DAF, And One, Kraftwerk m.m.). :-D

😛

Jag har iofs lÀst rÀtt mycket tyska, men det Àr ÀndÄ den goa tyska musiken som hÄllt tyskakunskaperna hyfsat vid liv.... Sitta och försöka analysera Das Ich-texter krÀver en del.... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.