Jump to content
Annons

Stativ/Medar till midikeyboard


SweTiger

Recommended Posts

Annons

Om du bara vill ha ditt qwerty-bord under ditt midiklav, så är det väl bara att palla upp klaviaturen på ett par klossar även om det inte blir lika flashigt? Eller fyller lösningen på bilden nån mer funktion som jag inte riktigt hajjar/ser?

Annars skulle jag nog föredra en vanlig kontorslösning; utdragbar hylla till qwerty-bordet att fästa under skrivbordet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du bara vill ha ditt qwerty-bord under ditt midiklav, så är det väl bara att palla upp klaviaturen på ett par klossar även om det inte blir lika flashigt? Eller fyller lösningen på bilden nån mer funktion som jag inte riktigt hajjar/ser?

Annars skulle jag nog föredra en vanlig kontorslösning; utdragbar hylla till qwerty-bordet att fästa under skrivbordet...

Visste kan man använda klossar men det blir ju inte lika snyggt/praktiskt eller flashigt 🙂.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
vad är qwerty?

De sex första bokstäverna uppifrån vänster på ett vanligt tangentbord för bokstäver och siffror. Inte att blanda ihop med keyboard med pianotangenter, alltså.

Används allmänt som begrepp för att benämna ett tangentbord med viss tangentuppsättning (västerländskt).

Link to comment
Dela på andra sajter

De sex första bokstäverna uppifrån vänster på ett vanligt tangentbord för bokstäver och siffror. Inte att blanda ihop med keyboard med pianotangenter, alltså.

Används allmänt som begrepp för att benämna ett tangentbord med viss tangentuppsättning (västerländskt).

aha, inte hört begreppet förut 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...