ErikV Postat 6 oktober 2011 Postat 6 oktober 2011 Hej, är på jakt efter ett par lämpliga små stativ till mina studiomonitorer. Tänkte mig ha dem stående på mitt skrivbord och dem bör ha höjden runt 35 cm. Botten på mina monitorer är 19cm djup och 18cm bred. Var kan man tänkas hitta några som passar?
DrHans Postat 6 oktober 2011 Postat 6 oktober 2011 Du kan ju bygga två lådor själv efter de måtten. Kan bygga två åt dig mot betalning.
Valdemar Postat 21 oktober 2011 Postat 21 oktober 2011 Såg ett par bordsstativ på Deluxe Music i Stockholm och tror mig även sett dem på Musikpunkten i Stockholm. Borde hålla ungefär höjden du anger. Svensktillverkade i metall om jag inte minns fel. Tror de gick på 900 nåt (ganska dyra, men tjusiga!). Musikpunkten är ju knuten till Order Music, så de borde ju gå att få tag i både på Orders webshop och från butiker anslutna till Order.
cwc Postat 10 november 2011 Postat 10 november 2011 Dom här e rätt sjyssta om du kan tänka dig att montera dom i väggen: http://biltema.se/sv/Kontor---Teknik/TV-ljud-och-bild/Fasten-och-montering/TV-konsol-for-vaggmontage/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.