Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

xD

Du kan va!

Det är inte jag som är höginkomsttagaren som åker på semester stup i kvarten och spelar volleyboll med flickor... 😛

Postat

Det är inte jag som är höginkomsttagaren som åker på semester stup i kvarten och spelar volleyboll med flickor... 😛

Din tid kommer min pöjk. 😄

Postat

Vart fan är mina ringar??? 😠

Ah, där var dom.

Asså... 😆😛

Fuck ringarna, vart är badbollen?!? 😠

Postat

Kollar på solresa till nästa helg med polare. 😮

Men så jävla kul för dig då 😏

😛🥰

Postat

God morgon! 😄

Från och med idag sitter jag ensam på kontoret, i tre veckor. Hoppas det inte uppstår för många problem. xD

Postat (redigerat)

God morgon! 😄

Från och med idag sitter jag ensam på kontoret, i tre veckor. Hoppas det inte uppstår för många problem. xD

That got "jerk off-fest" written all over it

😆

Han dödade frank sinatra.

300.ernest.ls.7812.jpg

😮

Redigerat av CHAE
Postat

I härifrån till evigheten. Å andra sidan hade sinatra och hans karriär varit riktigt på dekis. Han turnerade bl a i sverige och lär t ex ha spelat i finspång inför 75 betalande. Före turnén hade filmen spelats in. När den kom ut var karriärproblemen över. Det är få som har så mycket glädje av att bli mördade som sinatra.

Postat

That got "jerk off-fest" written all over it

😆

Kommer antagligen inte ha tid att runka på chefens tangentbord. 🙁

Postat

Kommer antagligen inte ha tid att runka på chefens tangentbord. 🙁

🙁

Just what I thought 😛😆

😕😱

Postat

Oroa er inte, grabbar, det finns att göra så det räcker och blir över. xD

va GOTT!! 😮

😳

Postat

Första dan på endast två veckors semester i år. Ösregn, självmordsväder fy fan i helvetets arselhål. Piss i satans jävla skit kuk fitta helvete

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.