Guest nattvaktaren Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 cubase hittar inte 303-emulatorn och turntabalist-pluggarna man fick gratis i nåt nummer av Studio. har kopierat dom till vst-katalogen. vad gör jag för fel? windows xp - cubase sx
Carl_B Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 cubase hittar inte 303-emulatorn och turntabalist-pluggarna man fick gratis i nåt nummer av Studio. har kopierat dom till vst-katalogen. vad gör jag för fel? windows xp - cubase sx kolla så att sökvägen till vst-katalogen i Cubase är rätt!
Guest nattvaktaren Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 det är den, dom andra vst-instrumenten funkar bra.
Carl_B Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 uhm... då vet jag inte... hur ser strukturen ut i vst-katalogen? med alla filer i dem som inte funkar... (kanske inte alla, men de relevanta) mvh Calle
Guest nattvaktaren Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 uhm... då vet jag inte... hur ser strukturen ut i vst-katalogen? med alla filer i dem som inte funkar... (kanske inte alla, men de relevanta) mvh Calle de flesta .dll-filerna ligger i vst-katalogen, några i undermappar.
Carl_B Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 testa o tanka hem pluginsen från nätet o se om de funkar... annars vet ja tyvärr inte...
Recommended Posts