Jump to content
Annons

The Beatles


aROCKER

Recommended Posts

Hej!

Skulle vilja fÄ hjÀlp av nÄn Beatlesintresserad musiker som kan arrangera in strÄkar och eventuellt Bachtrumpet eller annat passande.

Helt Ok med midi men det mÄste vara snygga autentiska ljud.

Jag mÄste fÄ in filerna ikvÀll...jag kommer att fÄ sitta och mixa hela natten för imorgonbitti Àr det deadline vid 08:00

Det Àr festival i temat göra en lÄt som saknas pÄ Sgt Pepper skivan!

lÄten kommer sÄ fort nÄn pm:ar mig med sin mailadress!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

jag kan skjuta fram dead line till söndag kvÀll om du tror du blir klar till dess.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Om det Ă€r ok och rĂ€cker med midi frĂ„n nĂ„gon fĂ„r du nog rĂ€kna med att fixa dem snygga autentiska ljuden sjĂ€lv... 😉

Njae...det rÀcker med att det Àr midi-inspelat inte riktiga strÄkar och riktig Bachtrumpet.

Den som spelar in mÄste ha en bra ljudbank...det var det jag menade med midi.

Eller vad löjlig jag Àr ...fan jag Àr vÀrd riktiga strÄkar, sÄ kom igen nu och anmÀl er.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag kan skjuta fram dead line till söndag kvÀll om du tror du blir klar till dess.

Nix, jag hatar dom som skjuter fram deadline...dom ska skjutas!

Vi kör...jag har mig sjĂ€lv att skylla och det Ă€r bara att följa spelreglerna...sitter sĂ€kert killar som ocksĂ„ vill ta en öl och softa men just nu sitter och svĂ€r över Paul Mcartneys basspel, hehe!😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag sitter pÄ LA Scoring Strings om det Àr av intresse, men jag brukar inte lyssna sÄ mkt pÄ Beatles direkt...

Det skulle...in 08:00 imorse, tack ÀndÄ

UrsÀkta mitt sprÄk igÄr...vart bara sÄ irriterad, tycker detta forum börjar balla ur.

Det Àr mycket snack och lite verkstad nu mer Àn nÄnsin.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...