wikkew Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Hej! Förlåt om jag repostar något men, Jag ska köpa en mic för att spela in sång och akustisk gitarr och tänkte köpa en StudioProjects B3. Den behöver fantom-matning och jag undrar om jag behöver köpa ett ljudkort med fantom-matning, eller om jag kan köpa SM Pro Audio PR4V micpreamp med fantom-matning och koppla till datorn på något sätt? Om jag behöver köpa externt ljudkort får ni gärna ge exempel på så billig som möjligt, men som fortfarande inte är jättekass! Tack på förhand =)
stratsvante Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Köp ett ljudkort, ett m-audio fast track kostar ba 700 kr på thomann så de är inte mkt kr det.
wikkew Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Postat 29 augusti 2011 Okej, tack så mkt! Ska kika på det du tipsade nu! =)
wikkew Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Postat 29 augusti 2011 Behöver jag oroa mig för att det är USB? Kommer de ge latencyproblem eller fungerar den bra? Någon som har erfarenhet?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.