Jump to content
Annons

störande med stor banner i signartur?


ThomasJ

Recommended Posts

Annons

Njäe, inte spamma ner det här forumet med banners också. Räcker med avatar, där har du ju en bild. Eftersom du frågar; den är för stor och störande, helst inget alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, så svamligt. Editerade detta inlägg två gånger inom väldigt kort tid då jag insåg att jag klantat mig i browserns inställningar. Hehe.

Ja, det där var verkligen svamligt.. jag förstår inte alls. 😆

Nåja, då frågar jag som jag tänkt från början. Är mina småbilder till länkarna här nedan för mycket? Vanliga textlänkar ser så tråkiga ut men en jättefläskig banner är som ni säger mest bara irriterande. Det här tyckte jag var en bra kompromiss. Eller?

Jag hade lagt dem vågrätt istället för att stapla dem lodrätt ovanpå varandra, dvs så att de bara blir en (1) banner i höjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, så svamligt. Editerade detta inlägg två gånger inom väldigt kort tid då jag insåg att jag klantat mig i browserns inställningar. Hehe.

Nåja, då frågar jag som jag tänkt från början. Är mina småbilder till länkarna här nedan för mycket? Vanliga textlänkar ser så tråkiga ut men en jättefläskig banner är som ni säger mest bara irriterande. Det här tyckte jag var en bra kompromiss. Eller?

Funkar fint, men håller nog med hacke. Det är inte en stor färgblobb i alla fall, vilket är det som är mest störande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...