Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Var nere på stan å letade löpbraller för jag ville inte ha tights. Efter typ en timma råka jag hamn på löplabbet som dessutom råkade ha 50% rea på massa grejer. Slutar med att jag köper löpartights och löparshorts.

Annons
Postat

Var nere på stan å letade löpbraller för jag ville inte ha tights. Efter typ en timma råka jag hamn på löplabbet som dessutom råkade ha 50% rea på massa grejer. Slutar med att jag köper löpartights och löparshorts.

😆

Postat

Harv du ett sånt dör paket som linford christe hade, dom kallade honom lunch box, eller är det mer typ barnportion?

Postat

Harv du ett sånt dör paket som linford christe hade, dom kallade honom lunch box, eller är det mer typ barnportion?

😮

asså!.... 😆

TILL CHAE ASSÅ

🥰☺️

Postat

En stångkorv och två kulor alltså, om jag var otydlig.

Postat

"MÄH!" Nä, det var DU som bestämde fel plats... Orka Växjö liksom 😛

Nä, det var diskussionen i tråden där de flesta önskade Växjö - och sedan hade 0% av dem tid.

Postat
tråden verkar ha bytt namn åxå. 😑
Och delad tråd också 🥰

Ja, inte är det 2010 fortfarande. 😆

Postat

Nä, det var diskussionen i tråden där de flesta önskade Växjö - och sedan hade 0% av dem tid.

Trams 😠😉

Postat

Det skulle iofs se konstigt ut på pazo med ett sånt där jätteorgan iom att han inte är så lång.

😳

Postat (redigerat)

PeterEnglundInne.jpg

Englund var kul i Spanarna på 90-talet 🙂 Men det var fånigt att cat fightas med Ranelid 😏

Redigerat av CHAE
Postat

Ni kommer att brinna SÅ länge för att ni garvar åt det 😑

😆

Postat

Englund var kul i Spanarna på 90-talet 🙂 Men det var fånigt att cat fightas med Ranelid 😏

Nej det var bra gjort! Det behövs lite action.

Postat

Men va f... 😳😆😄😆

Nej det var bra gjort! Det behövs lite action.

Nej. Dels borde Englund varit den vettige och inte brytt sig om den där kulturführern och dels så han (Englund) för gammal för att tjafsa med småtjejer.

Postat

De borde välja in Alexander Bard i akademin.

Alltså så får du och han slåss om platsen 🙂

Postat

Nej. Dels borde Englund varit den vettige och inte brytt sig om den där kulturführern och dels så han (Englund) för gammal för att tjafsa med småtjejer.

Det är inte så att du är lite konflikträdd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.