Ludde46 (oregistrerad) Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Jag har kollat en del.....jag har lite midiinstrument som behöver kopplas ihop till mitt ljudkort..behöver även kopplas ut från ljudkort... Då få att få ner patcher och liknande.....har kollat lite på motu midi express..och midi solution..just nu har jag en P.rhees 2 in en ut men det räcker ju inte Så vad kan ni rekomendera
Demonproducenten Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 förstår inte riktigt ditt behov - vad vill du uppnå? du vet att man kan seriekoppla midi-enhetr via midi thru?
Ludde46 (oregistrerad) Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Jag har bara midi thru på min m1...sen har jag det mesta med bara in out ( finns någon mjukvaruthuswitch ) i någon apparat... Egentligen för att slippa och hålla på att koppla in och ut enheter
Johnny Boi Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Vi i bandet köpte en MIDI-merger från Kenton, 4 in 2 ut. Funkar kanon. (Vet inte om det var det du var ute efter, tänkte bara informera om att jag kan rekommendera den 🙂 )
Ludde46 (oregistrerad) Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Tack, jo något liknande..fast jag behöver fler in/ut gångar
Claes Holmerup Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 MOTU:s midiinterface brukar funka fint, så välj ett av dem som har så många in/ut som du behöver, helt enkelt. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.