Jump to content
Annons

Hejsan, ny medlem!


PatteBoy (oregistrerad)

Recommended Posts

PatteBoy (oregistrerad)

Hejsan Allihopa!

Patrik heter jag och jag har hittat hit till detta fantastiska forum!=D Jag Àr 17 Är gammal och gÄr "allmÀn" mediainriktning pÄ gymnasiet med brinnande intresse för filmskapande! PÄ senare tid sÄ har jag gÄtt och blivit enormt intresserad av filmmusik! Jag kan inte sjunga, kan inte spela ett enda instrument, kan igentligen ingeting i denna branch men jag Àr vÀldigt teknisk av mig och har lÀtt för mig att lÀra sÄ de ska nog inte bli nÄge större problem att lÀra sig att fÄ ihop lite filmmusik. Min starka sida Àr att jag Àr vÀldigt duktig pÄ att höra nÀr de "lÄter rÀtt" (gehör kanske?) och att jag Àr vÀldigt kreativ. BortsÀtt frÄn filmmusiken sÄ lyssnar jag pÄ alltmöjligt men framförallt country!

Har varit vÀldigt aktiv pÄ tidigare forum dÄ inom filmbranchen och jag vet hur mycket ett forum som detta betyder!

Hoppas jag kommer fÄ en hÀrlig tid hÀr=D Nu fÄr de vara slutsnackat;)

//Mvh Patrik

Redigerat av GĂ€st
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
PatteBoy (oregistrerad)

VÀlkommen, det Àr bra att det kommer nÄgon filmtokig hit, sÄ kanske vi fÄr svar pÄ sÄdana frÄgor ocksÄ!

/Johan

Ska försöka svara dom sĂ„ gott jag bara kan! Är de nĂ„tt speciellt sĂ„ skicka ett PM, gĂ„r ocksĂ„ finfint!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

PatteBoy (oregistrerad)

Tack sĂ„ hemskt mycket för alla vĂ€lkomningar (kan man sĂ€ga sĂ„?) Detta forum verkar underbart och med mycket trevligt folk 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...