Jump to content
Annons

Recommended Posts

elinjani (oregistrerad)
Postat

Installerar på Imac.

När jag, enligt installarerarens kommande, bytte dvdskiva till Audio content 1 öppnades en ny installerare, som började installera parallellt.

Sedan när den var klar stod det att installationen misslyckades. Nu börjar jag om från början, med första skivan. Logic är dock redan installerat.

Men, installeraren vill ändå installera. Kommer Logic installeras två gånger nu? 30gb från systemhårdisken har tagits i anspråk av logic redan.

Om jag kör Audio content 1 igen. Kommer det installeras dubbelt?

Något tips på hur jag ska göra??

Annons
Postat
Nu börjar jag om från början, med första skivan. Logic är dock redan installerat.

Men, installeraren vill ändå installera. Kommer Logic installeras två gånger nu?

Inget kommer att installeras dubbelt när du kör om från skivan, varken programmet Logic eller content/ljudbanker. Ditt installerade Logic 9.0 kommer att skrivas över med samma version på nytt.

Däremot - när installationen av 9.0 (som ligger på skivorna) är klar kan du köra Programuppdatering och uppdatera till både 9.0.2 resp. 9.1.3. Först kommer du att få dubbla Logic i programmappen, och det är för att 9.0 är 32-bitars och 9.1 64-bitars. Det blir ca 500 MB extra för att ha både 9.0 och 9.1 samtidigt, men om du vill kan du strunta i 9.0.2 och bara uppdatera till 9.1.

elinjani (oregistrerad)
Postat

Tack för svar!

Installeraren hoppade över audio content 2 och installerar nu audio content 3.

Den ville dock inte köra audio content 1 igen.

Ska jag köra Audio content 1 igen och 2, som jag inte installerat (dock installerar jag inte sountrack pro)??

Ett sak jag bekymrar mig är att redan 33 gb på hd:n är upptagen. Men, det kan ju vara så att den visar fel.

Vad tror ni??

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.