Thome Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 (redigerat) Hej! Någon som har koll på varför inte alal spår följer med när jag vill "export all tracks" i logic 9, senaste updateringen? Har ett projekt på 33 spår som ska mixas analogt, och jag vill få ut alla ljudfiler så jag kan lägga in dem på det andra systemet. Av någon anledning kommer bara det upp "30 tracks to export" eller vad det nu står.. inte nog med det, när exporten e klar får jag bara 28 ljudfiler! Jag blir galen och har en deadline att hålla, någon som har koll på vad som kan va fel? MVH Redigerat 23 april 2011 av Thome
BluesBoy Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 http://support.apple.com/kb/HT3650 Kanske hjälper?
BluesBoy Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Jag antar att du kollat att inget spår är avstängt? Att alla spår går till master output?
Thome Postat 23 april 2011 Trådstartare Postat 23 april 2011 Hej! Absolut, alla spår går till mastern. ska kolla in länken nu! tack!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.