Hemmpe Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 ja som rubriken sĂ€ger .. tokeri? undrar bara hur det stĂ„r till med mig.? vet ni det sĂ„ bjussar jag pĂ„ Bira đ nĂ€ vet att jag har varigt lite över dimension kaxig. Ă€r inte det i normala fall vill bara be om ursĂ€kt.(har en böld i rumpan som dom satte gummisnodd pĂ„.đ och sĂ€ga att jag gillar detta forum. pg.av allt kunnigt folk.bra addmins. och kĂ€rleken som nu mer dyker upp. AlltsĂ„ mer kĂ€rlek till musiker och musiken.mindre tjafs. tjafs Ă€r för visso bra men man behöver inte driva frĂ„gan lĂ€ngre Ă€n nĂ€san. sĂ„ ser jag pĂ„ det đ gilla mig lite Ă€ven om jag sporadiskt dyker upp som gubben i lĂ„dan.. det kommer lite mer hobby musik frĂ„n mig ni som gilla stoner rock kommer growla högt. dĂ€rför att jag digging the dirt just nu.har manipulerat gurorna stackarna till maximum dirt.. lĂ„ter korv.dödens dödde dö döende döb dhöhhh.jaja ni hajar. puss kram Hemmpe
DrivKraft Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Andemeningen gick fram tycker jag. đ Knark Ă€r dĂ„ligt och leder bara till hemorrojder och dödpsykoser. SkĂ€mt Ă„sido. Det lĂ„ter lite som en ursĂ€kt pĂ„ fyllan. Ge oss lite stoner rock Hemmpe. đ Fridens. /A 1
Hemmpe Postat 14 april 2011 TrÄdstartare Postat 14 april 2011 nu starax kommer en döende döde lÄt .ja du har rÀtt lite lyrig en torsdag skÀms.
Hemmpe Postat 14 april 2011 TrÄdstartare Postat 14 april 2011 Rock my bone ligger slÀtt uppe dizza dazza dozza haha
Hemmpe Postat 14 april 2011 TrÄdstartare Postat 14 april 2011 kanske va för vilt för det hÀr forumet?? förlÄt jag sa ju det lita inte pÄ mjuka namn humm. natti natti puss
Hemmpe Postat 14 april 2011 TrÄdstartare Postat 14 april 2011 sÄg att gillbert va inne höörö tyck tÀnk med mig inte mot mig snÀlla valle lika sÄ ..kom kom Ä ta mig om ni kan haha yepp tokig i dag halleluja,,
Hemmpe Postat 14 april 2011 TrÄdstartare Postat 14 april 2011 i morgon eee en annan dag .. fan va jag fÄr skiiiit för det hÀr i morgon .men kul hade jag . tack gubbs and grabbs nu ere gÄs pÄse som gÀller.
hackeman Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Haha, fan va kul... hĂ€nger du ofta full pĂ„ det hĂ€r forumet? Kollade din historik av inlĂ€gg och först sĂ„g det ut som du hade grov dyslexi eller Ă„tmistone tillhörde född-i-facebook generationen som kör svenska skrivandet i kloaken, men sen började det se ok ut... och sen hörde jag ben-lĂ„ten och den var fet. Grym. LĂ€gg mĂ€rke till versalt G. Du hade fĂ„tt ett versalt sĂ„dant Ă€ven om det inte varit början pĂ„ en ny mening, t.ex sĂ„hĂ€r: Den var Grym. Bakis nĂ€r du lĂ€ser detta eller? đ
Hemmpe Postat 16 april 2011 TrĂ„dstartare Postat 16 april 2011 Vilket party Jag hade hĂ€r haha! Och Ja med Stort J jag har faktiskt dyslexi precis som vĂ„ran Konung. Blir absolut inte bĂ€ttre av att man tar nĂ„gra Wirre och sitter och spelar med polarna, Sen hem och försöka skriva med linserna sittandes pĂ„ tinningarna. Har nog aldrig lĂ€st en bok i hela mitt liv sĂ„ Jag kan tĂ€nka mig att mitt ordsprĂ„k Ă€r Ă„t helvete. Im lerning by doing ..so what.Inget illa ment.Ăr man en Rocker sĂ„ Ă€r man,dĂ„ fĂ„r man ta skit. Jag Ă€r en ödmjuk man som rockar i vilket fall som helst nĂ€r som helst vart som helst. Va fan vi mĂ„ste fĂ„ upp siffrorna till ett bĂ€ttre lĂ€ge. Elektroniskt/dans 442503 visningar Rock/Metal 297467 Visningar. Kom igen nu Ăka.. Smiling dyslexi Hemmpe..Hahaha Jaja Rosa kalsingar har jag inte provat inte vad jag vet. Fick ett par rosa trosor en gĂ„ng av en brud,som satt pĂ„ min skalle dan efter. Eller mĂ„ste man skriva förlĂ„t varje gĂ„ng blir ju fan tok jobbigt.haha Trevlig lördag hoppas lĂ„ten Rock lite ialf. Puss kram..
Hemmpe Postat 16 april 2011 TrĂ„dstartare Postat 16 april 2011 Bakis nĂ€r du lĂ€ser detta eller? đ NĂ€ Ă€r Född bakis sĂ„ det Ă€r nog ingen fara ..Tack Ă€ndĂ„ đ
Neosus Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 hĂ€rligt underbart.. Fler trĂ„dar av denna typen vill jag se. đ SkĂ„l! đ 1
Âźoffe Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Ha ha, helt sjukt, men en sĂ„n dröm har jag ocksĂ„ haft. Fast vi hade inte krökat sĂ„ mycket dĂ„, det var innan dom byggde himlabadet i Sundsvall. Aja, hursomhelst sĂ„ trodde jag att typ Fredde (Fredrik) hade betalat, men nĂ€r vi skulle gĂ„ sĂ„ kom den kinesen springande och skrek SPLINGNOTA SPLINGNOTA! Alla pĂ„ krogen bara stirrade pĂ„ oss, och vi stirrade pĂ„ Fredde som stirrade pĂ„ papperslampan som hĂ€ngde pĂ„ vĂ€ggen. Du vet, typ en 50-talspinuppa, en riktig slampa tryckt pĂ„ sĂ„nt dĂ€r tunt sladdrigt papper. En riktig papperslampa frĂ„n förr. Kinesen drog fram vĂ€rsta nunchackos fast av Ă€tpinnar med björntrĂ„d emellan, Ă„ dĂ„ vaknade jag, helt genomsvettig! Det hade ju inte varit sĂ„ konstigt egentligen, men det som var sĂ„ ofattbart sjukt var..och nu kommer det vĂ€rsta: - Jag sov över hos Fredde!! AssĂ„ fatta att jag sov hos Fredde, och samtidigt drömde att jag var pĂ„ kinakrog med honom....? NĂ„gra dagar senare ringde jag syrran, och vi snackade lite allmĂ€nt jada-jada-jada, och dĂ„ sĂ€ger hon plötsligt att hon har sĂ„lt mammas bil. Jag visste inte vad jag skulle sĂ€ga eller göra, och dĂ„ tĂ€nkte jag frĂ„ga er, som kan en del om bilar: 1. Borde jag ha hĂ„llit masken och pratat om nĂ„got annat? 2. Skulle jag ha ifrĂ„gasatt varför hon hade gjort det, eller Ă€r det hennes ensak? 3. Ăr det nu jag skulle ha slĂ€ppt bomben om vad jag gjorde med hennes tandborste för 11 Ă„r sedan? Jag har grubblat en del pĂ„ det hĂ€r, men jag har ju samtidigt mitt eget liv att leva, och jag kĂ€nner att jag verkligen borde ta tag i ljudkortsfrĂ„gan. Men hur vet man vilket ljudkort som Ă€r bĂ€st?? Jag vill inte stĂ€lla frĂ„gan i det hĂ€r forumet för det blir sĂ€kert jĂ€ttedĂ„lig stĂ€mning dĂ„.. Aja, ha en riktigt trevlig pĂ„sk alla biltokar dĂ€r ute! /Gunnar
Jetblack Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Jag skrev lite grann pÄ fyllan en gÄng nÀr jag var 19, det lÀt lite grann ungefÀr sÄdÀr... (Fast nuförtiden Àr jag nykterist!)
Lejnoss Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 hahah vad Ă€nda in i pipsvĂ€ngar. SĂ„dĂ€r har jag ocksĂ„ gjort!!!! Jag var pĂ„ ica och skulle köpa en lakritspipa (ni vet en sĂ„ndĂ€r med rosa strössel pĂ„) sĂ„ bad jag expiditen om det, och hon blev skitskraj och trodde jag var frĂ„n maffian. det stod sara pĂ„ hennes namnskylt, sĂ„ jag tilltalade henne vid namn och allt var frid och fröjd. det roliga i det hela vara att hennes hund hade jag hĂ€lsat pĂ„ nĂ„gra dagar tidigare. dĂ„ kunde jag stĂ€llt mig inför dilemmat, skulle jag nĂ€mna det eller inte? đ± tyvĂ€rr fick jag aldrig chansen dĂ„ jag vaknade innan det hĂ€nde, men ni kan ju tĂ€nka er. ja men vafan. SkĂ„l dĂ„.
Hemmpe Postat 16 april 2011 TrÄdstartare Postat 16 april 2011 HAHAHA ..jÀvla idioter HAHA SÄ nu fick jag halva folket pÄ mig Haha Lizzard storm i à moll ..Haha Det Bjussar jag pÄ en lördag som denna va va fina ni Àr haha
Hemmpe Postat 16 april 2011 TrÄdstartare Postat 16 april 2011 Men va fan kom ut ur garderoberna nu skriv .. haha!
Hemmpe Postat 16 april 2011 TrÄdstartare Postat 16 april 2011 (redigerat) TÀnka att det Àr en jÀtte stor lÀger eld.Flera hundra mil stor.DÀr samlas vi musiker runt denna jÀtte grill. Och sjunger möllenöff visan Fuck va trevligt haha Redigerat 16 april 2011 av Hemmpe
hackeman Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Jag har grubblat en del pÄ det hÀr, men jag har ju samtidigt mitt eget liv att leva, och jag kÀnner att jag verkligen borde ta tag i ljudkortsfrÄgan. Men hur vet man vilket ljudkort som Àr bÀst?? Jag vill inte stÀlla frÄgan i det hÀr forumet för det blir sÀkert jÀttedÄlig stÀmning dÄ.. Varför blir det dÄlig stÀmning? Jag skulle gÀrna vilja veta vilket ljudkort som Àr bÀst. Har hört att Soundblaster inte alltid Àr sÄ bra som det utger sig frÄn att vara....?
hackeman Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 (Fast nuförtiden Àr jag nykterist!) DÄ kanske du vet vilket ljudkort som Àr bÀst?
Jetblack Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 DÄ kanske du vet vilket ljudkort som Àr bÀst? SjÀlvklart! Soundblaster 128 Àr fortfarande oövertrÀffat! (Tror jag, har inte sÄ bra koll ;P )
Hemmpe Postat 17 april 2011 TrÄdstartare Postat 17 april 2011 HÀr luktar brÀnt gummi .vafan har ni gjort om min balla trÄd till ljudkorts förfrÄgningar Bahh dagens ungdomar vet fan i mig inte hur man kopplar en dibox i arslet sÄ det slutar brumma. Helvete jag har misslyckats.jag Àr 44 batteriet hÄller pÄ att ta slut . Ryck upp er JÀvla kanelbulle. UrsÀkta ..fan fÄr pung brÄck pÄ er. Tokeri inte Ljudkort hahaha
Hemmpe Postat 17 april 2011 TrÄdstartare Postat 17 april 2011 Kastar in handuken Grabbar..Tjo hepp kul att fÄ nÄgra lÀppar att fladdra..Haha Admin du kan deleta denna trÄd..Tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.