Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ja som rubriken sÀger .. tokeri?

undrar bara hur det stÄr till med mig.?

vet ni det sĂ„ bjussar jag pĂ„ Bira 🙂

nÀ vet att jag har varigt lite över dimension kaxig.

Ă€r inte det i normala fall vill bara be om ursĂ€kt.(har en böld i rumpan som dom satte gummisnodd pĂ„.🙁

och sÀga att jag gillar detta forum.

pg.av allt kunnigt folk.bra addmins.

och kÀrleken som nu mer dyker upp.

AlltsÄ mer kÀrlek till musiker och musiken.mindre tjafs.

tjafs Àr för visso bra men man behöver inte driva frÄgan lÀngre Àn nÀsan.

sĂ„ ser jag pĂ„ det 🙂 gilla mig lite Ă€ven om jag

sporadiskt dyker upp som gubben i lÄdan..

det kommer lite mer hobby musik frÄn mig ni som gilla stoner rock kommer growla högt.

dÀrför att jag digging the dirt just nu.har manipulerat gurorna stackarna till maximum dirt..

lÄter korv.dödens dödde dö döende döb dhöhhh.jaja ni hajar.

puss kram

Hemmpe

Annons
Postat

Andemeningen gick fram tycker jag. 🙂

Knark Àr dÄligt och leder bara till hemorrojder och dödpsykoser.

SkÀmt Äsido. Det lÄter lite som en ursÀkt pÄ fyllan.

Ge oss lite stoner rock Hemmpe. 🙂

Fridens.

/A

• Gilla 1
Postat

kanske va för vilt för det hÀr forumet?? förlÄt

jag sa ju det lita inte pÄ mjuka namn humm.

natti natti puss

Postat

(??????????????)

coolt .........

mellow.gif

Postat

sÄg att gillbert va inne höörö tyck tÀnk med mig inte mot mig snÀlla valle lika sÄ ..kom kom Ä ta mig om ni kan haha

yepp tokig i dag halleluja,,

Postat

i morgon eee en annan dag ..

fan va jag fÄr skiiiit för det hÀr i morgon .men kul hade jag .

tack gubbs and grabbs nu ere gÄs pÄse som gÀller.

Postat

Haha, fan va kul... hÀnger du ofta full pÄ det hÀr forumet? Kollade din historik av inlÀgg och först sÄg det ut som du hade grov dyslexi eller Ätmistone tillhörde född-i-facebook generationen som kör svenska skrivandet i kloaken, men sen började det se ok ut... och sen hörde jag ben-lÄten och den var fet. Grym. LÀgg mÀrke till versalt G. Du hade fÄtt ett versalt sÄdant Àven om det inte varit början pÄ en ny mening, t.ex sÄhÀr: Den var Grym.

Bakis nĂ€r du lĂ€ser detta eller? 😉

Postat

Vilket party Jag hade hÀr haha!

Och Ja med Stort J jag har faktiskt dyslexi precis som vÄran Konung.

Blir absolut inte bÀttre av att man tar nÄgra Wirre och sitter och spelar med polarna,

Sen hem och försöka skriva med linserna sittandes pÄ tinningarna.

Har nog aldrig lÀst en bok i hela mitt liv sÄ Jag kan tÀnka mig att mitt ordsprÄk Àr Ät helvete.

Im lerning by doing ..so what.Inget illa ment.Är man en Rocker sĂ„ Ă€r man,dĂ„ fĂ„r man ta skit.

Jag Àr en ödmjuk man som rockar i vilket fall som helst nÀr som helst vart som helst.

Va fan vi mÄste fÄ upp siffrorna till ett bÀttre lÀge.

Elektroniskt/dans 442503 visningar

Rock/Metal 297467 Visningar.

Kom igen nu Öka..

Smiling dyslexi Hemmpe..Hahaha

Jaja Rosa kalsingar har jag inte provat inte vad jag vet. Fick ett par rosa trosor en gÄng av en brud,som satt pÄ min skalle dan efter.

Eller mÄste man skriva förlÄt varje gÄng blir ju fan tok jobbigt.haha

Trevlig lördag hoppas lÄten Rock lite ialf.

Puss kram..

Postat

Bakis nĂ€r du lĂ€ser detta eller? 😉

NĂ€ Ă€r Född bakis sĂ„ det Ă€r nog ingen fara ..Tack Ă€ndĂ„ 😆

Postat

Ha ha, helt sjukt, men en sÄn dröm har jag ocksÄ haft. Fast vi hade inte krökat sÄ mycket dÄ, det var innan dom byggde himlabadet i Sundsvall. Aja, hursomhelst sÄ trodde jag att typ Fredde (Fredrik) hade betalat, men nÀr vi skulle gÄ sÄ kom den kinesen springande och skrek SPLINGNOTA SPLINGNOTA! Alla pÄ krogen bara stirrade pÄ oss, och vi stirrade pÄ Fredde som stirrade pÄ papperslampan som hÀngde pÄ vÀggen. Du vet, typ en 50-talspinuppa, en riktig slampa tryckt pÄ sÄnt dÀr tunt sladdrigt papper. En riktig papperslampa frÄn förr. Kinesen drog fram vÀrsta nunchackos fast av Àtpinnar med björntrÄd emellan, Ä dÄ vaknade jag, helt genomsvettig! Det hade ju inte varit sÄ konstigt egentligen, men det som var sÄ ofattbart sjukt var..och nu kommer det vÀrsta: - Jag sov över hos Fredde!! AssÄ fatta att jag sov hos Fredde, och samtidigt drömde att jag var pÄ kinakrog med honom....?

NÄgra dagar senare ringde jag syrran, och vi snackade lite allmÀnt jada-jada-jada, och dÄ sÀger hon plötsligt att hon har sÄlt mammas bil. Jag visste inte vad jag skulle sÀga eller göra, och dÄ tÀnkte jag frÄga er, som kan en del om bilar:

1. Borde jag ha hÄllit masken och pratat om nÄgot annat?

2. Skulle jag ha ifrÄgasatt varför hon hade gjort det, eller Àr det hennes ensak?

3. Är det nu jag skulle ha slĂ€ppt bomben om vad jag gjorde med hennes tandborste för 11 Ă„r sedan?

Jag har grubblat en del pÄ det hÀr, men jag har ju samtidigt mitt eget liv att leva, och jag kÀnner att jag verkligen borde ta tag i ljudkortsfrÄgan. Men hur vet man vilket ljudkort som Àr bÀst?? Jag vill inte stÀlla frÄgan i det hÀr forumet för det blir sÀkert jÀttedÄlig stÀmning dÄ..

Aja, ha en riktigt trevlig pÄsk alla biltokar dÀr ute!

/Gunnar

Postat

Jag skrev lite grann pÄ fyllan en gÄng nÀr jag var 19, det lÀt lite grann ungefÀr sÄdÀr...

(Fast nuförtiden Àr jag nykterist!)

Postat

hahah vad Ànda in i pipsvÀngar.

SÄdÀr har jag ocksÄ gjort!!!!

Jag var pÄ ica och skulle köpa en lakritspipa (ni vet en sÄndÀr med rosa strössel pÄ) sÄ bad jag expiditen om det,

och hon blev skitskraj och trodde jag var frÄn maffian. det stod sara pÄ hennes namnskylt, sÄ jag tilltalade henne vid namn och allt var frid och fröjd.

det roliga i det hela vara att hennes hund hade jag hĂ€lsat pĂ„ nĂ„gra dagar tidigare. dĂ„ kunde jag stĂ€llt mig inför dilemmat, skulle jag nĂ€mna det eller inte? đŸ˜±

tyvÀrr fick jag aldrig chansen dÄ jag vaknade innan det hÀnde, men ni kan ju tÀnka er.

ja men vafan. SkÄl dÄ.

Postat

HAHAHA ..jÀvla idioter HAHA

SÄ nu fick jag halva folket pÄ mig Haha

Lizzard storm i Ö moll ..Haha

Det Bjussar jag pÄ en lördag som denna va va fina ni Àr haha

Postat (redigerat)

TÀnka att det Àr en jÀtte stor lÀger eld.Flera hundra mil stor.DÀr samlas vi musiker runt denna jÀtte grill.

Och sjunger möllenöff visan Fuck va trevligt haha

Redigerat av Hemmpe
Postat

Jag har grubblat en del pÄ det hÀr, men jag har ju samtidigt mitt eget liv att leva, och jag kÀnner att jag verkligen borde ta tag i ljudkortsfrÄgan. Men hur vet man vilket ljudkort som Àr bÀst?? Jag vill inte stÀlla frÄgan i det hÀr forumet för det blir sÀkert jÀttedÄlig stÀmning dÄ..

Varför blir det dÄlig stÀmning? Jag skulle gÀrna vilja veta vilket ljudkort som Àr bÀst. Har hört att Soundblaster inte alltid Àr sÄ bra som det utger sig frÄn att vara....?

Postat

DÄ kanske du vet vilket ljudkort som Àr bÀst?

SjÀlvklart! Soundblaster 128 Àr fortfarande oövertrÀffat!

(Tror jag, har inte sÄ bra koll ;P )

Postat

HÀr luktar brÀnt gummi .vafan har ni gjort om min balla trÄd till ljudkorts förfrÄgningar Bahh

dagens ungdomar vet fan i mig inte hur man kopplar en dibox i arslet sÄ det slutar brumma.

Helvete jag har misslyckats.jag Àr 44 batteriet hÄller pÄ att ta slut .

Ryck upp er JĂ€vla kanelbulle.

UrsÀkta ..fan fÄr pung brÄck pÄ er. Tokeri inte Ljudkort hahaha

Postat

Kastar in handuken Grabbar..Tjo hepp kul att fÄ nÄgra lÀppar att fladdra..Haha

Admin du kan deleta denna trÄd..Tack

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.