Jump to content
Annons

Ta bort filer


hackeman

Recommended Posts

Det finns ett gäng usability quirks här på sajten jag har svårt för att vänja mig vid, vilket är en av anledningarna att jag inte hänger här så mycket längre... men nu stötte jag på ännu en irriterande grej, och denna kan jag inte tiga om.

När man laddar upp låtfiler för feedback så skapas som bekant även en forumtråd för uppladdningen. Att dessa två "trådar" är helt separata så att man inte ens kan streama låten samtidigt som man läser låttext eller diskussionstråd (annat än att manuellt öppna den ena i ett annat fönster) är också riktigt irriterande, men det är inte det jag hängde upp mig på nu.

Nu hängde jag istället upp mig på att om jag väljer att radera filen så raderas även diskussionstråden. Fast att de annars hanteras separat. Varför utgå från att jag vill radera tråden för att jag raderar filen?? När man är färdig med en låt och släpper den officiellt/kommersiellt på annat håll, då vill (och oftast tvingas) man ta bort låten härifrån, men man vill kanske ändå att feedbacken kring låten ska finnas kvar?

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...